לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

מבט אחד חטוף - חלק שני


הן יצאו מהחנות, אן מסרה את פתקית המפתח לבחור. ידיהם ספק נגעו אחת בשנייה. צמרמורת אחזה בגופה.

זה לא יכול להיות, חשבה לעצמה. משהו מושך אותי אליו, משהו לא מוסבר. אני אוהבת את שון הוא אהבת חיי, אנחנו עומדים להינשא בעושר ואושר. לא יכול להיות שבחור זר גורם לי להרגיש כך.

 

"אן, אן מה קורה לך. ארץ לאן, תרדי אלינו"

"מה?"

"מה, מה? איפה את? את מרחפת אי שם בעולם שלך. את כל כך מתגעגעת לשון?"

"לא ליז, זה שום דבר, חשבתי על משהו, בואו ניסע מפה"

 

כל אותו הערב המחשבות לא הרפו ממנה. דמותו של הבחור מהוולט פרקינג הטרידה את מנוחתה. מצפונה ייסר אותה, תחושת בגידה בשון התגנבה לליבה. ליז דיברה עליו עוד פעם אחת. היא ציינה שהוא חתיך וחטוב, אבל לטעמה גם קצת נשי. "ובכל זאת הייתי לוקחת אותו לאיזה סיבוב" – צחקה.

 

התקרית נשתכחה מליבה, והיא חזרה לשגרת החיים, מצפה ששון ישוב מנסיעת העסקים בחו"ל. הגעגועים הציפו אותה והיא ציפתה ככל ערב לשיחת הטלפון משון. ללחישות האהבה ופיוטי השירה שהקריא לה בטלפון.  

 

"אן, הגיע מכתב עבורך. תרדי לקחת, זה על השולחן בפינת האוכל" קרא אביה מהסלון.

"מכתב? בשבילי? מי כבר יכול לכתוב לי מכתב?" אן אחזה במעטפה ובחנה אותה  אן בנקרוט, נכתב במקום המיועד לנמען, לא צוין שם השולח.

באצבע זהירה היא פתחה את המעטפה ופרשה את המכתב.

 

  


 


אן היקרה,

 

מהרגע שהופעת בחיי, אני לא יכול לחשוב על שום דבר אחר. האוכל איבד מטעמו, היסמין איבד מריחו. לקחת איתך את ליבי, הסתרת את השמש מעיניי.

מחכה לרגע שאראה אותך שוב, שאוכל לחזור למסלול החיים לעוד כמה רגעים. שאוכל לצרוב את דמותך בבסיס זיכרוני. כדי שאוכל להחיות את רחשי ליבי והרגשתי. בקרוב  תהיי שלי לתמיד.

 

לרגע, חשבתי שהשמיים נפלו

                                    פרפרים ריחפו בבטני

                                                משאלותיי התגשמו

                                                השמש מילאה את ליבי

                                                הפצעת לרגע לחיי

                                    כחמה בשחר חדש

                                        הארת את אפלת עולמי

                                                את, המענה לתפילותיי

                                                שוב לא אהיה בודד עוד לעולם

 

 

בהרבה אהבה

 

 

 


 

 


המכתב לא היה חתום. דקות ארוכות בהתה אן במילים, בכתב המושלם המסולסל שלרגע חשבה שהוא שלה. היא חייכה לעצמה וחיבקה את המכתב. הוא כל כך מתוק, רומנטי ומאוהב. הוא לא מסתפק בהקראת שירים בטלפון, הוא שלח לה גם מכתב.

צלצול הטלפון החזיר אותה למציאות. זאת הייתה השעה ששון בדרך כלל צלצל, השיחה לה חיכתה מידי יום. היא הרימה את השפופרת בלב שמח, מלא ציפייה.

 

מהעבר השני של הקו נשמע קולו של שון, בחיר ליבה "היי מתוקה, מה שלומך? התגעגעת?"

"היי שוני, חומד. בטח שהתגעגעתי, חיכיתי כבר לשמוע את קולך. אבל זה כבר לא מספיק, אני מחכה כבר שתחזור."

"הו מותק, גם אני מאוד מתגעגע, הועידה נגמרת בעוד שבוע, נראה לי שאני אוותר על היום האחרון ואחזור כבר ביום חמישי הבא. מבטיח לך שהנסיעה הבאה שלנו תהייה ביחד לירח הדבש"

"אוהבת אותך" דמעות החלו להציף את עיניה

"אוהב אותך, נשמת חיי, מאור עיניי. אממממ אם רק היית לידי עכשיו"

"אני כבר מדמיינת, שוני. והמכתב ששלחת לי מקסים, בדיוק קיבלתי אותו. אני אשמור אותו עליי עד שתחזור".

נכתב על ידי רונן לוי , 7/2/2008 15:19   בקטגוריות סיפרותי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-13/2/2008 13:12



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)