לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

סופו של יוני, בחינת בגרות, ים, ג'אז ושוב כדורגל


עוד שבוע עבר, דומה לשבוע שחלף לפניו ובאופן לא מפתיע לשבוע שיבוא אחריו. החיים זורמים להם במורד הקיץ המהביל. הים שוטף את גליו אלי חוף, מידי פעם בריזה נעימה חולפת ומצליחה להחליף את החמימות הדביקה בתחושה נעימה.

 

שלשום בערב הייתי בחתונה באחד מאותם גני ירק, באמצע שום מקום. באופן עקרוני אני אוהב אירועים ושמחות. חוץ מהשמחה המתפרצת, זה זמן מצוין לראות את כל ענפי המשפחה, גם הרחוקים שבהם. להתעדכן, מה חדש? איך גדלו כולם, ודברים כיוצא בזה. האירועים באים בגלים, לפי הגיל הכרונולוגי בו אנחנו נמצאים. לכל גיל יש את האירועים שלו, שבאים בתקופות שונות בחיים. אני כבר לא בשלב של חתונות. אני בין השלבים, בין השלב של החתונות של החברים ושכבת הגיל לבין השלב של החתונות של הילדים, (יש עוד זמן). השלב הנוכחי הוא שלב הבר/בת מצוות של הילדים.

 

אולי בגלל שאני בשלב אחר, לא התחברתי לחתונה של שלשום. מצב רוח, היה. פגישות עם מכרים וקרובי משפחה, היו. אבל בכל זאת היה חסר משהו. אולי לא התחברתי לתקליטן, או לא אהבתי את האוכל. אולי המרחק של הגן, באמצע שום מקום. ואולי כי אני נמצא בין השלבים. אבל בגדול היה נחמד, ואתם יודעים מתי אומרים על משהו שהוא נחמד.

 

אתמול היה משחק חצי גמר במסגרת יורו 2008 . טורקיה – גרמניה. התלהבות מול טכניקה. צפוי להיות מעניין. אני לא צפיתי במשחק הזה, ההנאה הייתה מובטחת לחובבי הכדורגל. בדקה ה – 90 גרמניה ניצחה 3 – 2 , למרות שטורקיה הייתה יותר לוחמנית, מתלהבת והיה מגיע לה לנצח. על המשחק התעדכנתי בתקצירים.

 

במקום לצפות במשחק הלכתי להופעת ג'אז מרגיעה, בתיאטרון הסמטה ביפו. במקור היה צריך להיות ערב מחווה ללואי ארמסטרונג, ג'ון קולטריין וריי צ'ארלס. בפועל היה שינוי בתוכנית שלא ידעתי עליו. היה ערב ג'אז של תיכון א' לאומניות . נהניתי מאוד מהכישרונות הצעירים, בוגרות בית הספר במגמת הג'אז בהנחיית דפני לוי (אין קשר משפחתי). אני צופה עתיד לכמה מהבוגרות במיוחד לטינה סוקולוב.

 

אור, שנמצא עכשיו בתקופת בחינות, ישב ולמד אתמול כל היום, ברגעים אלה ממש הוא נמצא בבחינת הבגרות בהיסטוריה. אני מאחל לו בהצלחה. אני בעד לימודים, ללמוד תמיד ובמגוון תחומים. להטמיע את החומר ולהפנים אותו, לדעת כל מה שאתה יכול.

 

את הבחינות אני פחות מבין, למרות שצברתי בהם הצלחות. הרי תמיד אנחנו יכולים לפנות לספרים, לרענן את הזיכרון. אז למה במבחן אי אפשר להשתמש בהם? מבחן עם ספרים וחומר פתוח, הרבה יותר, משכיל, מלמד ובוחן את הידע האמיתי שלך. לדעתי, הוא גם הרבה יותר קשה, אם עושים אותו כמו שצריך.

 

היום בערב אני אקח אותו ואת טל, להירגע בחוף הים. נצפה במשחק חצי הגמר השני, רוסיה – ספרד באחד מבתי הקפה בחוף. גם המשחק הזה צפוי להיות מעניין ורב שערים.

 

סופו של יוני, הוא תמיד הבטחה לחופש הגדול שבפתח. להרפתקאות קיציות חמות. לים , חוף וגלים שלווים. לבגדים קצרים ומרעננים ולבריזה שאולי תגיע.

נכתב על ידי רונן לוי , 26/6/2008 14:39   בקטגוריות אופטימי, אקטואליה, ביקורת, בית ספר  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-11/7/2008 19:18



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)