לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שנה חדשה


יושב במשרד המחשבות נודדות לכל מיני כיוונים ברקע של שיר מתוך Buena vista social club בספרדית פורטוגזית מתנגנת. יום הכיפורים מתקרב ושוב מגיע הזמן לחשבון נפש.

 

מה עשינו השנה? לאן הגענו? גם מהבחינה הפיסית החומרית וגם מבחינה רוחנית וחברתית .  מטבע עם שלושה צדדים, ממש כמו הגביש הקוואזי מחזורי המחומש שזיכה את פרופ' שכטמן בפרס נובל.

 

השיר מתחלף ל The girl from Ipanima  והמחשבות מוסיפות לזרום לכל הכיוונים מתפרשות בענניות נמוכה כמעט מלנכולית.  חומר, רוח, חברה , שלושה ממדים שמרכיבים את החיים ומייצבים את יסודות האושר. אפשר לסווג כמעט כל אירוע לאחד מהשלושה.

 

המילים קולחות ומתגלגלות מתחברות למשפטים ומחשבות שזולגות מקצות האצבעות אל המקלדת. מנסות לעשות סדר בזמן שחלף. מתכננות את השנה הבאה, מציבות יעדים ומטרות, בוחנות את ההישגים והתמורות שחלו. בשנה הבאה אני רוצה לעשות דברים יותר משמעותיים, לא רוצה לבזבז את הזמן שעובר ולא עוצר לרגע, למרות שאני מידי פעם עוצר ולו רק כדי להריח את הפרחים שמקשטים ומכניסים צבע לחיי.

 

שנה עברה עליי על משפחתי, קרוביי, חבריי, מכריי, ארצי, העולם. שנה שהביאה איתה אהבות, מחאות, המצאות, גילויים, טיולים, לימודים. שנה שהתקדמה בכל כך הרבה מעגלים:  חלקם משיקים וחלקם חופפים, חלקם קטנים וחלקם גדולים, חלקם רחוקים וחלקם קרובים.

 

בשנה הבאה אני רוצה להביט לאחור ולהיות מרוצה, לראות את הדרך שעברתי ולחייך בסיפוק. לכמת את ההתקדמות מבחינה חומרית, להרגיש מסופק מבחינה רוחנית, להיות מעורה מבחינה חברתית.

 

ועד אז אני רוצה לבקש סליחה, להגיד תודה ולאחל שנה טובה וגמר חתימה טובה.   

נכתב על ידי רונן לוי , 6/10/2011 10:05   בקטגוריות חגים, הרהורים, תובנות, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-1/6/2012 08:59
 



ניו יורק, עבודה, התקדמות


יום הולדתי חלף ביעף לפני חודש בדיוק, הלכתי לכנס השנתי של שולחן עגול 5 תל אביב שנערך בהיכל התרבות, בנוסף למצגת על הפעילות הברוכה של השולחן בשנה האחרונה היה מופע סטנדאפ של רמי ורד והופעה של שלומי שבת, היה נהדר. נהניתי מכל רגע.

 

מזה זמן אני מתכנן לטייל בניו יורק , כבר כמה שנים לא הייתי שם, 9 ליתר דיוק. עינת נוסעת לניו יורק כל 3 חודשים והפעם שכנעה אותי להצטרף אליה. היא לא הייתה צריכה לעבוד קשה כדי לשכנע אותי, הסכמתי והתחלתי לתכנן.

 

לסדר את ההיעדרות שלי מהמשרד ומהעבודה, לצרף את תחנות העבודה למערכת שליטה מרחוק, לארגן מכשיר נייד נוסף למספר מקומי וכמובן להזמין מקום באחת מהמסעדות האהובות עליי בניו יורק, "פיטר לוגר" שהיא גן עדן לחובבי סטייקים טובים פורטר האוס פריים קאט.

 

הזמנתי גם כרטיסים למופע של טי בון ברנט בתיאטרון הביקון בברודווי (מופע שבו הופיעו בין היתר: אלויס קוסטלו, ג'ף ברידג'ס (כן..כן.. השחקן) לאון ראסל והגדול מכולם אלטון ג'ון) וכרטיסים למחזמר "מאמה מיה" בווינטר גרדן.

 

10 ימים של שכרון חושים, שוטטות חסרת מטרה וספיגת האווירה של מנהטן. נפלא. צעדתי שעות ברחובות, התיישבתי בכיכרות ללגימת קפוצ'ינו שהשתפר באופן ניכר ברוב המקומות, אושר גדול, טיימס סקוור, הראלד סקוור, רוקפלר סנטר, גראנד סנטראל, אמפייר סטייט בילדינג, וואל סטריט, הדסון, צ'לסי, צ'לסי מרקט, ברוקלין ברידג', מטרופוליטן, גראונד זירו,השדרה החמישית, וסנטראל פארק. וכל יום מגלים פינה חדשה.

 

טוב אפשר להמשיך עם הרשימה, אספתי חוויות למכביר, חוץ ממנהטן , עינת הצטרפה אליי ויום אחד נסענו לאטלנטיק סיטי וכמובן יום אחד שופינג מטורף בג'רזי גרדן. וניו יורק ובעיקר מנהטן כמו שהיא יודעת לעשות הכי טוב תמיד משאירה טעם של עוד.....

 

מאז שחזרתי נכנסתי לעומס עבודה מבורך, אני ממשיך עם הלקוחות הקבועים (בעיקר בתי מלון אתם יודעים) ונכנסו לי לקוחות חדשים, ופרויקטים חדשים וגם התחלתי להרצות באופן קבוע כמה שעות בשבוע אחרי הצהריים. יום העבודה התארך ואני מתחיל לראות את הפירות שחיכיתי להבשלתם מזה זמן.

 

אני עובד כעת על 2 פרויקטים חדשים, כרגע הם בשלב הרעיון והתחלת גיבושו. אני בשלבי משא ומתן ליצור את הפלטפורמה המתאימה והשותפים העסקיים וזה מתקדם טוב. האם הגיעה סוף סוף פריצת הדרך שהייתי בטוח שתבוא? ימים יגידו.......

 

לא מזמן נתקלתי בציטוט שמאוד מצא חן בעייני ואני מאמץ אותו בחום "אל תפחד מטעויות, אין דבר כזה" מיילס דייויס

 

ובנתיים ממשיך ללכת בדרך שבאמתחתי אותה צידה שאני דבק בה אמונה, התמדה, נחישות, סבלנות, שפע, שמחה, אהבה והצלחה

 

נכתב על ידי רונן לוי , 17/12/2010 14:21   בקטגוריות טיולים, אופטימי, עבודה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-14/7/2011 12:54
 



סיום החופש, מחשבות ותובנות


החופש הגדול לפני סיום, מספר ימים אחרונים נותרו להשלים את ההכנות לתחילת שנת הלימודים ולבוא החגים. החצבים החלו לפרוח מאותתים שהנה מעבר לפינה מגיח לו הסתיו.

 

עינת ואביב מטיילות בלונדון, חוגגות את בת המצווה ואת סיומו של החופש. לונדון הגשומה והאפרורית, לונדון התרבותית והחוויתית של מוזיאונים והצגות, לונדון של הקניות והשיטוט בין החנויות באוקספורד.

 

אור נופש על חוף הכנרת עם חברים, ישנים באוהלים, מכינים מאכלים על האש, מנגנים על גיטרות ושרים לזריחה. שנה הבאה בסוף אוגוסט הוא כבר יהיה חודש חייל.

 

טל בעבודה, מפגין רצינות ומסירות "אני צריך לדעת איך זה לעבוד בעבודת ידיים, מתי עוד יהיו לי הזדמנויות כאלה. וגם הכסף הוא צד בעיניין" הוא עובד בברכה כאיש צוות.

 

השנה שלושתם יהיו באותו ביה"ס מקיף, שלושתם עם קשר לספורט.

 

אביב עולה לחטיבה, לכיתה במגמת ספורט. שנה ראשונה שפותחים כיתת ספורט בחטיבה בדרך כלל המגמות מתחילות רק בתיכון בכיתה י'.

 

טל עולה לתיכון הוא ממשיך במסלול מופת, ומתמחה במגמת טכ"ם (מחשבים) יחד עם מגמת ספורט. קצת עמוס אבל הוא לא נרתע.

 

אור יתחיל את השנה האחרונה בתיכון, יסיים את בחינות הבגרות במגמת המדעים (פיזיקה) ומגמת הספורט. הוא לפני סיום שיעורי הנהיגה ובקרוב יוגש לטסט.

 

ואני נשארתי פה, מחכה לתחילת השנה, לחגים, לסתיו. בדרך כלל אני לא אוהב לחכות, אבל פתאום, כמעט בבת אחת, החלה התעוררות בעבודה. כאילו שכולם חיכו לאובמה שיגיד שמתחילים לראות את סופו של המשבר הכלכלי ומתחילים להיות סימנים ראשונים של התאוששות.

 

נכנסו לי פרויקטים חדשים, יש עיניין בעבודה, התאוששות. ייקח קצת זמן לצאת מהמשבר שנקלענו אליו, הכיוון הוא חיובי ומבטיח. כל עוד שומרים על אופטימיות, מתאזרים בסבלנות ומתמידים בדרך, רואים את הפירות.

 

בשלב הבניים, שדרגתי את האתר שלי, ברוב מילות החיפוש הרלוונטיות בגוגל, אני נמצא בעמוד הראשון, מס' אחד או שניים אחרי הקישורים הממומנים. עכשיו אסור לשקוט על השמרים צריך להמשיך בתנופה ולמצוא דרכים יצירתיות לשיווק.

 

הצלחתי לצמצם את ההוצאות במשרד, חלק מהצמצום היה כואב למרות היותו הכרחי. לפעמים צריך לקבל החלטות שבחלקן הן לא נעימות. זה חלק מהיכולת להתמיד ולא להישבר באופן סופי. למרות שהיו רגעים בהם חלפו מחשבות בראשי, לעזוב את הכל ולחזור להיות שכיר באיזו חברה, עם משכורת בטוחה בלי דאגות, נשארתי נאמן לדרך. הלכתי בה גם שלפעמים היה נדמה שהיא כבר לא סלולה, מטשטשת עם פני השטח ולעיתים כבר כמעט ונעלמת.

 

היום אני רואה אותה בבירור, אני צריך להתמיד ולהמשיך לסלול ולכבוש אותה. כדי שתהפוך לדרך המלך.

 

החיים מורכבים ממארג של אירועים שנקלעים ומשובצים בתצרף אחד. המעבר בין דברים שקורים בו זמנית בין חיים אישיים, משפחה, ילדים, עבודה, פרנסה, חברים וקשרים, לא תמיד מתבצע באופן חלק. זה כמו שנתקעים בהגדרה קשה בתשבץ, מנסים להגיע לכל מיני פתרונות, מבקשים עזרה מהסובבים אותנו, לפעמים מתייאשים ועוברים להגדרה הבאה.

 

אני חוזר למילות המפתח שמלוות אותי וחולק אותן איתכם: התמדה, מיקוד, אמונה, סבלנות, אהבה.  

נכתב על ידי רונן לוי , 27/8/2009 11:59   בקטגוריות הרהורים, תובנות, אופטימי, עבודה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-29/9/2009 15:01
 




דפים:  
כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)