לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

הכנות לבר מצווה


ההכנות לבר המצווה בעיצומן. התאריך מתקרב נותרו עוד שבועיים ויש עוד הרבה מה לסדר, לארגן ולהכין.

 

היום נתחיל לחלק את ההזמנות. יום שישי הוא היום היחיד שאני יכול להקדיש לסידורים, כל השבוע עמוס בעבודה ובמחויבויות, אז לתוך שיגרת יום השישי שלי אני יוצק עוד כמה עניינים משמחים.

 

יש בזה מההתרגשות של הפקת האירוע, השמחה המתלווה להכנות. לסגור עם הצלם והווידיאו, לערוך צילומי סטודיו, להפיק קליפ לבן החוגג. לתאם את התקליטן, ללכת לטעימות כדי לקבוע תפריט, לדאוג לבגדים מתאימים (איזה מזל שמבחינתי זה קל). לסדר את לוח הזמנים של הערב. לדאוג שהערב יהיה מהנה, מעניין, מגוון, מיוחד. הפקה שלמה.

 

חשבתי על זה לא מכבר. בעצם, כדאי להשקיע את המרץ הזה וליהנות מהתהליך, הרי יש כמה אירועים שאנחנו דואגים להם בחיים. אנחנו מתרוצצים לארגן את החתונה שלנו עם בחיר/ת ליבנו אחר כך כשהילדים נולדים אנחנו מתרוצצים לארגן את ברית המילה או מסיבת הבריתה, עוד כמה שנים עוברות ואז מגיע תור הבר/ בת מצווה וזהו. לכל שאר השמחות שבאות אחר כך הגלגל מתחיל סיבוב חדש.

 

בר המצווה הזה של טל יעבור במהרה ואז יישאר לנו לחגוג עוד בת מצווה לאביב הבת הקטנה ולמעט אם נרצה לחגוג חתונת כסף או זהב או יום הולדת גדול להחלפת עשור, אין לנו עוד הפקות גדולות.

 

אז קדימה, להכנות.....

 

שיהיה לכם סוף שבוע נפלא, צריך ליהנות מכל רגע בחיים, שלא יחלוף לידנו מבלי משים.

נכתב על ידי רונן לוי , 16/2/2007 12:14  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה@ ב-1/3/2007 16:16
 



דמעה


ראיתי את הנושא החם מה יש לכם במגירה וזה התחבר לי עם מה שהבטחתי לאישה ילדה מעט אחרת.

אצלי המגירה מלאה בשירים, שירים שכתבתי בכל מיני תקופות, שירים שמחים, עצובים, אוהבים, מאוכזבים. שירים פשוטים, מורכבים, עם דימויים ובלי. בכל מיני סגנונות. שירים שכתובים על נייר בעט דיו כחולה או שחורה. חלקם במחברות שורה וחלקם כפי שנכתבו במקור על פיסת נייר, מעטפה או מפית.

המגירה שלי עמוסה שירים וזכרונות, אז לכבוד השבת, הנושא החם וההבטחה שלי לכתוב שיר על דמעה ואיך היא נראית בעיני, הנה אחד מהם:

 

דמעה

 

היא גדולה ויפה

כיהלום תלויה

מלוחה ושובה

והלב הרגיש

מתכווץ למראה

כה גדולה עגולה

טיפה בים

מבטאת רגשות

בכי ושמחה

מוות וחיים

וכקשת בענן

מול השמש צבעה

והלב נצבט

כה גדולה ויפה

והנה זלגה לה נטפה

מלוחה ושובה

הדמעה מבטאה

את מהות החיים

ויגון החסרים.

 

אשמח לקרוא את חוות דעתכם, שתהיה לנו שבת טובה שקטה שלווה ונפלאה.

 

 

נכתב על ידי רונן לוי , 9/2/2007 16:26   בקטגוריות שירים שכתבתי  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה@ ב-16/2/2007 19:42
 



5 דברים שלא ידעתם עלי


בעקבות הפרויקט שראיתי אצל סיטיזן ואיריס וביקשו ממני להצטרף שקטי ושיכרון חושים, הנה 5 דברים חדשים שאני חושף מקווה שאני אעמוד במשימה ואחדש לכם דברים שאינכם יודעים עליי.

 

·        אני גר בראשל"צ באזור המערבי, והמשרד שלי ממוקם באזור התעשייה של אזור. ממנו אני מפעיל 2 חברות, חברת ייעוץ וחברת ייבוא.

·        התחום החדש שבו אני עוסק הוא בבעלות חברה אמריקאית שמתכננת פרויקט נדל"ני גדול למגורים ומסחר, והוא ייבנה בר"ג, המשרד הזמני ממוקם בר"ג.

·        ההתמחות העיקרית שלי היא ייעוץ וביקורת לבתי מלון, מסעדות, בתי קפה, בתי מאפה ורשתות שיווק קמעונאיות.

·        כשהייתי נער הייתי מאמן כדור-סל בליגת קט-סל בביה"ס לכדורסל של הפועל חולון, פיני גרשון היה מנהל בית הספר. בתקופה זו הזדמן לי לראות את משחקי הבית של מכבי תל אביב ביורוליג בשנת 1977 מימיני ישב פיני גרשון ומשמאלי מולי קצורין. (שורה 4 מעל הספסל של מכבי).

·        כשלמדתי באוניברסיטת תל אביב הייתי פעיל פוליטי בתא סטודנטים ונבחרתי להיות חבר וועד תרבות באגודה. במסגרת תפקידי הפקתי את יום הסטודנט בתור מנחה לקחתי את אבי קושניר ובין האומנים שהופיעו היו אהוד בנאי, מאיר בנאי, וגידי גוב. יום אחד אני חושב לחזור לפוליטיקה.

 

מקווה שעמדתי במשימה וסיפקתי את הסקרנות המתבקשת של מי עומד מאחורי המילים, השירים, ההירהורים והפוסטים בבלוג הזה. כדי להשלים את התמונה אפשר לקרוא את הפוסט ההעדפות שלי ופרויקט המספרים שהתחיל ח.ש.ת.

 

סוף שבוע נפלא לכולם, תהיו סבלנים, אדיבים, חייכנים ומלאו את הלב באושר מתפרץ.

נכתב על ידי רונן לוי , 1/2/2007 18:11  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-16/2/2007 12:19
 





כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)