לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


!Always look on the bright side - unless of course the dark side is your bright side and that's okay too

Avatarכינוי: 

בן: 34

ICQ: 296780834 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2019    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2019

10 שנים


אם כל השמחה של השנה החדשה בין חברים שתיה וחגיגות  אני לרגע שוקע ונזכר.
היום זה בדיוק 10 שנים מאז שיחת הפלאפון המקרית הזאת שהובילה למערכת היחסית שהייתה .
לא יודע למה אפילו ב31.12.8 מכולם החלטתי להתקשר אלייך , ומשיחה קצרה זה התפתח תוך יומיים למערכת יחסים של כמעט 3 שנים .
נכון אוליי זה קצת בהשוואה למה שהיה לך ולי אחרי זה, אבל אף פעם לא הפסקתי להצטער על איך שזה נגמר, ואני יודע שאני נשמע כמו תקליט שבור , ושלא תביני לא נכון התקדמתי ואני מאוד גאה לאיפה שהגעתי כיום ולאיפה שפניי מועדות , תאמת זה היה הNew Year 
הראשון שלי רווק ובמקרה זה בדיוק 10 שנים , אני לא יכול לשנות דברים שנאמרו וקרו ואני יודע שלעולם לא תקראי את זה , אני יודע שאת שמחה ואני שמח , תמיד ידעתי שאת בן אדם חזק ונחוש ובסופו של דבר חלומו של כל גבר ,את לא מלאך אבל את רחוקה מההפך ונכון לא דיברנו שנים אבל אני יודע שיש דברים שלא משתנים , וזה בטוח נשאר אותו הדבר, למרות העקיצות ולמרות השטויות יש סיבה למה את ה.."אקסית המיטולוגית" איך שאומרים .
נתתי לעצמי היום לרגע לשקוע ברגעים ההם אחרי המון זמן ,ולמרות כל הברכות והאיחולים היום אני רוצה להגיד רק את הדברים האלה בפעם האחרונה.
אני מאחל לך שנה נהדרת מלאת אהבה שמחה בריאות והצלחה ,שלא תדעי כישלונות ואם כן שתלמדי מהם ותהיה חזקה יותר , תשארי אם ראש בעננים ורגליים חזקות על הקרקע , ובאמת שמכל הלב מקווה שיהיה לך אך ורק טוב בחיים , חתונה, ילדים ,קריירה ... הכל .
ומצטער שלא יכול להגיד לך זה פנים מול פנים כי תאמת רוב הסיכויים שעבר כל כך הרבה זמן שאני לבד בכלל במחשבות האלה ומתאר לעצמי שאני לא חולף בשלך , אבל אני יוציא את זה פה בכל זאת .

לא יודע אם הפעם זה הפוסט האחרון אבל כרגע מרגיש לי נכון לסיים הכל פה , מי יודע מה צופן העתיד .
מרגיש כאילו מתקרבת סערה תאמת בין כל השינויים בעבודה והמעברים שכרגע נמצא בהם, לבין תקופת המבחנים בסמסטר הקרוב 
קצת משתגע אבל זה לא משהו חדש , מעולם לא הרגשתי את הדרייב שמרגיש כרגע לעתיד.
מקווה ש-2019 תהיה מלאה בהפתעות ואתגרים חדשים , השנה האחרונה הייתה קשה אבל אי אפשר לעצור תזמן.
אז רק נשאר לעמוד בקצב , כך שאני מוכן להצליח השנה יותר מכל שנה קודמת .
מאחל לכולם שנה מוצלחת ומשגשגת .

ותבואו לבקר בוונדרבר !
נכתב על ידי , 1/1/2019 04:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,187
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSoulless Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Soulless Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)