לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


- The beauty of the everyday life -


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

damn the devil


אני בסדר אתה בסדר.

לא רוצה ולא צריך.

כשיוצאים פוגשים דברים נפלאים.

ואולי לא.

זה בסדר.

כי מה שחסר לא באמת חסר,

כי אין כזה דבר "אמור להיות".

אמור זה שם של דג.

מאוד טעים שמעתי..

 

p.s i love u

הוא קיצ'י בדיוק במידה הנכונה

כשאת במחזור.

באסה שאני לאיודעת את הסוף.

-אנא בלי ספויילרים-

 

אני רוצה אני רוצה אני רוצה

זאת תאווה לכל כך הרבה

ומרוב ציפייה

זה בורח.

נכתב על ידי , 15/12/2008 18:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עכשיו 1:30 ואני צריכה להיות ישנה


סדר העדיפויות שלי לוקה בחסר,

ולמען האמת אני רואה את עצמי מתעלמת מאיזושהי כניעה שלי לחברה מסויימת.

ועל זה נאמר-קקה.

ורד צריכה למצוא את האנשים שלה..

ולא להתחבר יותר מידי לאף אחד כרגע,אלא לרחרח.ובמקום שאני ארגיש בבית (מטאפורית) אני אשאר.

ורד צריכה לשבת על הטוסיק בבית שלה וללמוד יותר.

ורד צריכה לאכול בריא,להפסיק להסתובב,להתרכז,ולשבת זקוף לפני שתיראה כמו בבון מצוי.

ורד צריכה לשמוע מוזיקה טובה ומגוונת,האיש ההוא מההופעה היה טוב.

ורד צריכה להביא לרייצ'לי את המדבקה היפה של אמנסטי.

היא גם רוצה לדבר עם זהבית,כי היא התגעגעה מאוד השבוע.

לורד כדאי להסתובב עם לב קצת פחות כי זה כבר המון המון זמן ביחד.

 

 

בכל מקרה,העיניין העיקרי הוא,שורד התחילה לדבר על עצמה בגוף שלישי,וזו כנראה הבעיה המרכזית.

עכשיו לכו תסבירו לה מה עושים..

צ' צ' צ'.

ורד ורד.

 

נכתב על ידי , 3/12/2008 01:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVerdetta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Verdetta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)