לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

היא בוכה


היא בוכה. קולה מנסר את גבי. היא חושבת שאני ישן. כבר הרבה מאוד זמן שאנחנו לא מדברים. אנחנו חיים יחד, אבל בעצם רק חולפים אחד בחיים של השני כמו אורח. היא שולחת יד ומלטפת לי את הגב, ואני מתכווץ ונותן לה תחושה לא טובה, אז היא מושכת את היד וממשיכה לבכות בשקט. אין לי מה לומר לה.

מנגד, אני לא רואה את עצמי יוצא מזה. אנחנו גרים אצל ההורים שלה עד שאני אשתחרר ואז נמצא דירה לשנינו. במשך שנים, היא הזינה אותי בזונדה תת ורידית של חום ושקט. עכשיו, אני חזק וגדול עליה, ואין לי אומץ לעזוב אותה. כבר נפרדנו בעבר והיא התרסקה לגמרי ואני הרגשתי אפס.

יש רעש מחוץ לחדר, נדמה לי שאחותה עולה במדרגות. דלת נפתחת ואז נסגרת. האור, שחדר לרגע מתחת לדלת, שב ונעלם לתוך החשיכה.

"אני יודעת שאתה ער, אני מזהה את הנשימות שלך כשאתה ער. אני חושבת שאנחנו צריכים להיפרד. אתה לא אוהב אותי כבר הרבה זמן."

"אני חושב שאת צודקת, זה יהיה רעיון טוב", עניתי מבלי לנוע. "אני אארוז את הדברים שלי מחר בבוקר ואחזור הביתה."

הבכי נמשך אותו לילה יותר מן הרגיל ונרדמתי לתוכו.

בבוקר, התיישבתי לארוחת בוקר עם הוריה. אימה הכינה לי כריך לדרך והרתיחה מים לקפה. העצב הציף אותי והרגשתי שעוד מילה אחת ואני אפרוץ בבכי.

אביה, כסוף השיער ורב הרושם, קירב את ספל הקפה לפיו תוך כדי קריאת עיתון. העיניים הכחולות שלו היו יותר מדי בשבילי. במקום מסוים, הוא היה אבא מושלם, לא קרוב מספיק בכדי לכעוס, אך מספיק קרוב כדי לתת דוגמא אישית כיצד אבא צריך להיות ולהיראות.

"אז מה, שמעתי שאתה נוטש אותנו." אמר במפגיע

רעש הלגימה נשמע באוזני כמו פטיש אויר, והאכזבה בקולו חרצה בי פסים של בושה.

"אני באמת לא יודע", השבתי.

ומיד, כאילו כדי להתנצל, הוספתי "אולי זה רק לתקופה קצרה".

הוא חייך חצי חיוך עקום והניח את הקפה על השולחן הלבן. הוא רכן לעבר העיתון וצקצק בלשונו, "איזה עצוב, עוד שני חיילים נהרגו בלבנון. אולי זה באמת הזמן לצאת משם."

 

נכתב על ידי , 2/12/2008 09:27   בקטגוריות אישי, נוסטלגיה, עצב, פרויקט זכרונות, אהבה ויחסים, סיפרותי  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)