לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

האהבה היא עירוי זמן


שעון היד שלי חדל לעבוד לפני כמה שבועות. נגמרה לו הסוללה ואם אחליף סוללה בכוחות עצמי, אאבד את האחריות ארוכת השנים מטעם החברה. הריק על מפרק ידי השמאלי החל להפריע לי, עד כדי כך שהתחלתי לחפש שעון חלופי במשרד שלנו.

 

אתמול הדר פנתה אלי בזמן שצעדנו מבית חב"ד לכיוון ביתנו.

"יש לי הפתעה בשבילך", אמרה בחיוך.

"באמת?" שאלתי.

"זה יגיע ביום שלישי, יכול להיות שזה יגיע בשני ליום ההולדת."

"נו, תגלי לי."

"אתה מוכן להפסיק ולהרוס לי הפתעות?" רטנה לעברי

"נו, מאמי. את יודעת שאני אוהב לדעת לפני. מה איכפת לך?" התחננתי.

"טוב, אז אם אתה מתעקש..." אמרה בהטעמה.

"מתעקש, נו..."

"קניתי לך שני שעונים עם גיבורי על חרוטים על הפנים שלהם."

"אבל זה לא של ילדים?" ביררתי.

"ממש לא. שעוני כסף אלגנטים שיש תבליט של הדמות על פני השעון."

ההתלהבות געשה בי ובנקודה זו נפתחה תיבת פנדורה של ניחושים.

"איזה גיבור על? הוא אנושי? עשו עליו סרט? המקור הוא מקומיקס?"

הדר צחקה והתכרבלה לתוך שקע כתפי תוך כדי הליכה. צחוק שמדבר ישר לתוך הילד שבי.

"הוא לא מקומיקס וכן עשו עליו סרט. קניתי לך אחד של גיבור רע ואחד גיבור טוב, כדי שתוכל להחליט מי מהם בא לך להיות בכל יום."

אחרי כמה דקות של ניחושים שגויים ואמירות כמו "כבר אמרתי לך שזה לא באטמן..." מצידה של הדר, התייאשתי חלקית וביקשתי גלגל הצלה.

"תני לי לפחות את האות הראשונה של הגיבור." ביקשתי.

פרצופה העיד כי היא חוככת בדעתה. סנטרה התכווץ מעט וגבה אחת התרוממה. היא הביטה בי תוך האישונים לאמוד את רמת הרצון שלי לגילוי, ולבסוף אמרה:

"הרע מתחיל במ' והטוב בא', עכשיו אתה כבר יודע?"

"כן" צעקתי לאויר.

"אופטימוס פריים ומגהטרון, הרובוטריקים."

"אתה רואה... ככה אתה הורס לי את כל ההפתעות." אמרה וחייכה אלי.

"אבל מותק, עבורי הכיף זה לגלות לפני והרי בסופו של דבר, אני נהנה מהמתנות באותה מידה. מה גם שאת עדיין מצליחה להפתיע אותי, פשוט יום קודם."

 

 

טכניקה של אהבה - vi

 

"האהבה היא עירוי זמן: כששנים שוכבים יחדו

בלילה, הם מתמלאים זמן שאבד להם ביום."

 

מתוך "שעת חסד", יהודה עמיחי.

 

הדר גם קנתה לי נטבוק לכבוד יום ההולדת כדי שאוכל לכתוב מכל מקום ובכל מקום.

 

עדכון חם מהתנור – הדר אפתה לי עוגה וציפתה אותה בסוכריות. מצורפת תמונה להנאתכם.

 



נכתב על ידי , 20/9/2009 09:36   בקטגוריות יום הולדת, גיבור-על, החיים בסין, זוגיות, יום האהבה שלנו, משפחה, סין, ראש השנה, שירה, שנה טובה, אהבה ויחסים, אופטימי  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)