לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      




הוסף מסר

2/2010

שנה סינית טובה


לכתוב, זה שקט תעשייתי.

לכתוב על שקט תעשייתי,

לכתוב על מקומות, בהם אפשר למצוא שקט תעשייתי.

החג הסיני מתחיל אצלי מחר. זאת אומרת, שממחר מתחילה ספירה של כשלושה שבועות של דממת אלחוט, ללא צליל הג'ונג'ל המשרדי. בלי תקתוקי המדפסת, שקשוק הכפיות בתוך כוסות הקפה, בלי זמזומי הטלפון שכבר כאילו לא נשמעים. רק הדר ואני, ונופים משתנים מבעד לחלון המכונית. בלי שיחות לנייד ואימיילים דחופים על הזה וההוא וסחורה בכמויות משתנות. ממחר, המחשבים יכבו לשלושה שבועות, יאגרו כוחות לשנת הנמר שבפתח.

 

החג הסיני מסמל עבור הסינים אפשרות להתייחד עם משפחתם לתקופה ארוכה יחסית של כעשרה ימים. עבורנו, החג הסיני מסמל את חג החירות. האפשרות לצאת לטיול התאווררות "בכורח". כחלק מהמסורת הסינית-ישראלית שלנו, השנה בחרנו יעד אקזוטי במיוחד לטיסה השנתית שלנו. ברשותכם, אספר לכם רק לאחר שנחזור.

 

תמיד לקראת העזיבה הקצרה/ארוכה של תחילת השנה הסינית, אנו נרגשים עד מאוד. תמיד יש תחושה של "שהחיינו". ההכנות לטיול שמזרימות בנו דם חדש. סגירת כל הקצוות טרם הנסיעה, הן לשם המקצועיות והן לשם "אל תעזו לחייג אלי כשאני בחופש שלי", נוסכת בנו תחושת יעילות. ממש כמו בצבא כשהבטיחו לנו שנצא חמשו"ש, אם נצליח לסיים את ריצת האלונקות בפחות משעה, או שהחדרים יהיו מצוחצחים למשעי טרם הגעתו של הקצין התורן, כך אנו מסדרים את סביבת העבודה שלנו שתמתין לנו עוד שלושה שבועות לערך, נקייה ומסודרת.

 

מתוקף עבודתי, אני חוגג את כל ראשי השנה הבינלאומיים. זה מתחיל בראש השנה היהודי, ממשיך בראש השנה הנוצרי ומסתיים בראש השנה הסיני החותם את שנת העבודה שלי. ברצוני לאחל לכם שנה טובה ומאושרת, מלאה הפתעות חיוביות והגשמת שאיפות שתמיד הושמו בארון "ממחר נתחיל". שתהיה זו שנה של הצלחות, בריאות, אושר אישי ועושר.

 

נשתמע לאחר החג.

נכתב על ידי , 5/2/2010 17:14   בקטגוריות החיים בסין, חופשת מולדת, טיול, יום האהבה שלנו, סין, שנה טובה, אופטימי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)