לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2010

צרות טובות


יש לי חבר שיש לו שתי מכוניות, לחבר נוסף יש שני כלבים. לי יש שתי נשים. זה לא באמת במשרה מלאה. זה יותר בקטע של משרה חלקית פלוס הטבות. אנחנו מדברים פעם ביומיים. היא קוראת לי בעלי, אני משיב לה באותו המטבע. אנחנו נפגשים בתל אביב בשעות הערב. היא אוחזת את ידי בצד אחד והדר מחזיקה את ידי האחרת. סוג של שלישיה זוגית.

 

היא כל הזמן מנג'סת לי לכתוב עליה פוסט ש"יוציא אותה טוב", כהגדרתה. מצד שני, איך אפשר להאיר באופן חיובי אישה שנייה? אז בואו ננסה. את א' פגשתי לראשונה לפני כשש שנים. היא הגיעה לביקור אצלנו בבית באשקלון. זה היה יום רביעי, הראשון מני רבים. באותה התקופה, עבדתי עד מאוחר מאוד בלילות רביעי ובימי חמישי, הדר נסעה מוקדם מאוד לעבודה ואילו אני התחלתי את לימודי רק בצהרים. א' התרגלה לרעיון שהיא מבלה את הלילות עם הדר ואת הבקרים איתי.

 

א' היא קיבוצניקית בלב ולנפש. ציניקנית וחדה כתער, מצחיקה, לפחות אותי, לא מפחדת לומר את אשר על ליבה, והיא אפילו נראית טוב. בקיצור, בחורה כלבבי. איכשהו, אל תשאלו אותי איך, כי אני לא יודע, א' לא הצליחה להיכנס לתוך זוגיות טובה ובריאה. פעם אחת הודעתי לה שאם היא לא מוצאת בן זוג בקרוב, אצטרך לשאת אותה כאישה שנייה. מאז אותה אמירה, העניין תפס והיא נהפכה לאשתי השנייה מן המניין.    

 

היום, א' חוגגת 28 חורפים. לא במקרה היא נולדה בחורף. ככה זה עם פולניות. צריך שתהיה להן סיבה להתלונן. אם אפשר גם בחושך, אז מה טוב. עכשיו ברצינות. בובה, אני מאחל לך עוד אינספור שנים של בריאות, אושר וגם קצת פפילינוס – זה מעולם לא הזיק לאף אחד. שתמצאי גבר שיידע איך לשמח אותך ולהצחיק אותך, וכמובן, שיחזיק אותך ערה בלילות מהסיבות הנכונות.

 

אז הנה, כתבתי פוסט לאישתי השנייה. אני מקווה שאת מרוצה עכשיו. לא קל לרצות אישה, בטח שלא שתיים. לא' אין מה לדאוג. במידה והיא לא מוצאת את עצמה איזה חתן, שני ילדים ולברדור תוך שנתיים, היא תמיד יכולה להרים טלפון ולחזור למקומה הטבעי, ליד הדר.

 

נכתב על ידי , 29/11/2010 12:38   בקטגוריות הומור וסטירה, החיים בסין, זוגיות, העולם מצחיק אז צוחקים, יום האהבה שלנו, משפחה, סין, סקס, אהבה ויחסים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)