לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

1/2011

הגלב התורכי


הוא מקציף את זיפיי במברשת רכה. עובר בצורת חיוך מקו האוזן לאוזן השנייה דרך הסנטר, תוך כדי משיכות קטנות. בזרת ידו, הוא אוסף שארית של קצף לבן ומשרטט לי את קו השפם. מכשיר אדים המזכיר בצורתו מטול שקפים נושף על פני ומרכך את עורי. בתנועת אגודל עם כיוון השעון, הוא פותח את תער הכסוף. במכה קטנה, מחליף להב ישן בחדש. הוא מרסס חומר חיטוי על הלהב ומבעיר אותו עם מצית. תנועה מהירה ומיומנת של מפרק היד, מכבה את הלהבה.

הלהב המטוהר מסמן את קו הפאה ויורד מטה. תחושות גירוד ועקצוץ באות כנחשול לאחר תנועת התער. יש משהו נקי ומזכך בגילוח הפנים. הלהב המבהיק מסיר שכבות של עור מת וזיפים, אולי גם הורדה פיזית של מסכות נסתרות, מפנה מקום להתחדשות יומיומית.

הוא אוחז בסנטרי ומושך אותו מעט מעלה. הלהב עובר על הגרון הפועם. חששות קדמוניים עולים לנוכח קור המתכת על חמימות העורקים. בראשי, אני מדמיין סצינה ממערבון ספגטי בו אני, הבוקר, אוחז אקדח ומכוון אותו לאיזור חלציו של הגלב התורכי ומזהיר אותו שפגיעה יכולה להיות הדדית.

הוא מסיים את הגילוח ומקרב את קיקלופ האדים לפניי עד שנקבוביות עורי נפתחות לנשימה.

מסתבר שהגילוח היה רק ההתחלה והטיפול המשיך והמשיך וכלל ניקוי פנים, מכשירי יניקה, שאיבה, מסכות שונות ואף מריטת שערות סוררות בחוט תפירה. הדר שהבחינה ביכולות התלישה והמריטה של הגלב, יעידו גם לחיי שהאדימו כסלק, אצה רצה וביקשה סידור גבות זריז. הבחור לא נרתע, ובחמש דקות של חוט ופינצטה, שימח עד מאוד את הדר. להפתעתה, התוצאה הסופית הייתה טובה לא פחות מעבודתה של הקוסמטיקאית הקבועה בפאתי חדרה.

כשסיים את הטיפול בהדר, הוא ניגב את פני במגבת חמה שניחוח כביסה מתקתק עולה ממנה.

"חאלס, סיימנו", אמר.

הבטתי בראי במהלך הטיפול ולרגעים חשתי ונראיתי כאילו נקלעתי לקטטת רחוב, אך בסוף הטיפול, הבטתי שוב במראה ולא רק שהייתי חלק למשעי, אלא גם צעיר בעשר שנים.     

נכתב על ידי , 11/1/2011 05:39   בקטגוריות אישי, הגיגים פילוסופיים, החיים בסין, העולם מצחיק אז צוחקים, זוגיות, סין, אהבה ויחסים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)