לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     




הוסף מסר

2/2011

שיננית


"תכירי, זה בעלי. אני רוצה שתטפלי בו יפה מאוד." אומרת הדר לשיננית החייכנית ומציגה אותי.

"אין בעיה" היא משיבה בנימוס.

קבענו תור לשיננית זה אחר זו. היא יצאה מחדר הטיפול ואני נכנסתי אליו. בזמן ששכבתי לאחור וסגרתי את עיניי כנגד הסינוור של הפנס מרובע הפנים שמעלי, שמעתי את פקידת הקבלה שואלת את הדר, האם אני אחיה, כי אנחנו פשוט מאוד דומים.

"לא, זה בעלי." היא עונה ומחייכת. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים את הטענה הזו.

מכשירים מתכתיים מבקרים ברווחים שבין שיניי. צינור שאיבה נשען בעצלות על קצה פי ומרעיש. קיסמי מתכת מפותלים חודרים ויוצאים, מקיזים דם ומנקים חניכיים. חנית קטנה מגרדת את שיניי, מסירה אבנית ורובד חיידקים. מברשת מסתובבת מברישה את שיניי בטעמי תות.

בתוך כל הההתעסקות הזו, אני רק חושב עד כמה אני אוהב שהדר קוראת לי בעלי. זה תמיד מרגיש לי נכון.

 

לא ציינתי השנה את יום האהבה בצורה מיוחדת. יומיים מאוחר יותר, נפלה עלי ההבנה כי גם ביקור אצל שיננית יכול להיות חגיגת אהבה.  

נכתב על ידי , 17/2/2011 11:59   בקטגוריות החיים בסין, זוגיות, חופשת מולדת, יום האהבה שלנו, משפחה, סין, אהבה ויחסים, אופטימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)