לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

4/2011

שש בש


תזרוק את הקוביות. אני אומר לעצמי. תקווה שיצא שש-שש. תנער טוב טוב ותבקש אנא בכוח. אתה חייב את הדאבל הזה. תצמיד שתי ידיים ותנשוף אויר חם. ברוך אתה אדון הקוביות והמספרים, רחום חנון ובעל השפעה על כל אטום בעולם, אני מבקש פה בקשה קטנה ולא מוגזמת. דאבל שש-שש. אני יודע שאתה יכול לתת לי את זה. העיניים נעצמות. זו ממש תפילה. במקום מניין, זוג. במקום לוחות הברית, לוח משחק. אך התפילה בעינה.

 

טוב, זה הכל או כלום. זורק את קוביות הפלסטיק הקטנות בכוח בסיבוב מצד ימין לשמאל על לוח העץ. הן מסתובבות ומסתובבות. אחת מאטה את סיבובה ומראה לי פאה חשופה, אחד עצוב כמו נחש שתום עין, אבל רגע, נותר בה כוח לעוד סיבוב קטן ובדחיקה זעירה מספר שש מתגלה במלוא הדרו. הקוביה השניה ממשיכה להסתובב במהירות. שום כוח לא פועל עליה. כמו רקדנית על צירה. מקרקשת על העץ במין קול דמוי נשיפה. זה רק נדמה לי או שהיא לוחשת, שש,שש,שש, שש....

 

בסוף הקוביה נעצרת על צדה. אני עוצם את עיני ולאט פותח אותן לכדי חריץ. מסיט את וילון עפעפי. מסתכל לאט על הקוביה. שש. ממש כמו שביקשתי. שש-שש. דאבל. אני סוגר שני בתים. הלחץ יורד מהחזה. זהו. המשחק שלי. 

 

   

נכתב על ידי , 25/4/2011 12:37   בקטגוריות אישי, החיים בסין, סין, אופטימי, הגיגים פילוסופיים, מזל  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)