לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2012

בפסח יש הרבה עבודה


"בפסח יש הרבה עבודה", היא אומרת.
"הרבה בתים לנקות. כולם רוצים שהכל יהיה נקי ומצוחצח לקראת החג. הגב שלי כבר לא מה שהיה פעם."

בטלפון היא מדברת מהר. להספיק הרבה איתי. קצת מתנצלת. אולי על דברים ישנים, אולי על דברים חדשים. לך תסביר לה שאתה מוכן להיות בשבילה, גם מתוך ברירה. לאהבה אין עיניים ואין זיכרון. יש לה פעימות לב מרסקות ומשכיחות ומשככות. לך תסביר לה שאתה מדמיין אותה מנקה חדרי שירותים ואתה רוצה שהיא רק תשב ותנוח. תסתכל על הדרך. תרכל בבתי קפה. תשתה בירה קרה לצלילי מוסיקה בוזוקי.   

"שלחתי לך חבילה עם עוגיות של פסח, כמו שאתה אוהב". אמרה. "לא ארזתי לך את זה יפה, אבל הכנסתי הרבה דברים ובמבה." קצת מזכיר לי כריכים שנהגה להכין לי לבית הספר, מכווצ'צ'ים עד העצם ונדיבים בגבינה לבנה, עגבניה ומלח. ומה אני יכול לשלוח לך. מה? אילו יכולתי לתת יותר ולדעת שזה מגיע למקומות הנכונים.

 

עוד נגיעה קטנה בלב - כאן.

נכתב על ידי , 11/4/2012 07:14   בקטגוריות אמא שלי, אישי, החיים בסין, משפחה, סין, אהבה ויחסים  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)