לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2012

בוקר בוקר


היא החליטה להתעורר כל שעתיים. אוכלת ומייללת. אולי היא בכלל סוג של איש זאב. בבוקר, מי יודע מה זה בוקר, הדר מניחה אותה על המיטה לידי. יד קטנה מלטפת לי את העורף. אני מסתובב אליה והיא מחייכת כאילו פתחה מתנה חדשה מעטיפה. את האף שלי היא אוהבת במיוחד. חוקרת צורה ועומק. מושכת נחיריים ונועצת ציפורניים. עוד מעט יתחילו לבצבץ לה שיניים קטנות. זה מתחיל מלמטה, אמרו לי. עם הזרת הרגשתי בליטה קטנה. היא סגרה עלי את החניכיים כמו צב רך ימים. עוד לא צחצתי שיניים ואני כבר מסתובב עם הקטנה על הידיים. "מגיש" אותה להדר לשטיפת בוקר. הדר מערסלת אותה מתחת למים. שתיהן יפות כל כך. אני מכין קפה זריז, לוחץ PLAY על אלבום בוסה נובה. בינתיים, אוסף את הקטנה מהמים ומלביש אותה בבגדי יומיום. היום הצבע הנבחר הוא תכלת. יד שמאל ואז ימין, אני אומר לה בקול. היא עונה לי בבדיקת מיתרי קול – אוו אוו. מחבק אותה קצת. ממזמז את הירכיים שלה. מתענג על משמני הילדות. מריח אותה. אוי הריח הזה, סבוני ומתקתק. המטפלת מגיעה וקוראת לה. היא למדה לומר בעברית "אבא", "אמא" ו"שלום". בין לבין, היא מקשקשת איתה בסינית שוטפת כמו שתי חברות ותיקות. אריאל אוהבת אותה מאוד. עוד מעט הן יבואו למשרד לארוחת צהרים. איזה כיף.  

נכתב על ידי , 16/4/2012 06:28   בקטגוריות אני אבא, החיים בסין, זוגיות, סין, אהבה ויחסים, אופטימי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)