לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

גלעד שליט מתחנן על חייו


"גלעד שליט מתחנן על חייו" - זו הכותרת שאתר "ואללה" החליט למסגר. ציטוט דבריו של נועם שליט, אביו של גלעד.

 

החודש ימלאו שנתיים לחטיפתו של גלעד. אני מעוניין לדעת מתי גלעד שליט לא התחנן על חייו בתקופה זו. חייל צעיר שהתגייס לצבא כי צריך ומצא את עצמו אחרי טירונות ואימון יחידה בבסיס, והאמת זה לא בדיוק מה שסיפרו לו. יום אחד, התקפת פתע, רעש פיצוצים ועשן שחודר לעיניים ולריאות. פתאום הוא בשבי של חיות אדם, רוצחים הטוענים כי הם שייכים לזרם פוליטי. הם אינם משחררים אותו משום שהוא קלף מיקוח. איזה קלף בדיוק? אס, אולי 9 תלתן?

 

מדי פעם, משפחתו של שליט מקבלת סימן חיים מבנם על ידי גורם נייטרלי, שמעביר הודעות ומכתבים. דמיינו את שליט המפוחד יושב בצינוק חשוך לבדו. מסביבו קולות בערבית ומדי פעם, מישהו משליך לחדרו ארוחה דלה. מספיק כדי להשאיר אותו בחיים אבל מנגד כזו המותירה אותו תמיד רעב.

 

למי הוא מתפלל, אם בכלל נותרה בו אמונה. לאלוהים שיציל אותו, לממשלה שתפגין עוז רוח ותצא במבצע רחב היקף בשטח ולא רק בתקשורת. אולי להוריו שימשיכו במאבק להשאיר את זכרונו בתודעה הישראלית. האם הוא צופה בחדשות ורואה את הפוליטקאים רבים על כיסאות ותפקידים. הוא עדיין רעב. ככל הנראה, הוא פצוע ובריאותו רופפת, והחדר עדיין חשוך.

 

ברק אמר משהו על מבצע וגם מופז. אבל בפועל לא קורה כלום. בראשו רצות דוגמאות לחטיפות קודמות. רון ארד, החיילים החטופים בצפון-איזה מהם. כבר היו כמה. ישראל, מדינת היהודים, אלטנוילנד אינה מצילה את בניה. הפחדנות שמובילה היום את הפוליטיקאים לעסקנות של רוכלים במקום להציל נפשות אזרחיהם. זו אותה פחדנות שמשאירה פצועים בשטח. זו אותה הפחדנות של חסרי עמוד השדרה.

 

בימים כאלו, אני מתמלא געגועים לימים שבהם ראשי ממשלה נשבעו להפוך כל אבן וסלע בדרך להצלת חיילנו ואכן עמדו במילתם. 

 

נכתב על ידי , 10/6/2008 06:20   בקטגוריות דעות, אישי, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, עצב, פוליטיקה ודעות, אקטואליה, ביקורת, צבא, שחרור קיטור  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)