לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

אני אוהב אותך


"את יודעת כמה אני אוהב אותך" אמרתי לה.

היא התקרבה אלי ונצמדה לכסא המשרדי שלי, בזמן שידי מלטפת את ירכה מתחת לשמלה השחורה. זו שקנתה בלונדון ב-70 שקלים ("זוהי השמלה הכי יקרה שקניתי") ומסתיימת בקו הברך.

היא הפנתה אלי מבט שובב ומשובב נפש ואמרה: "לא. תספר לי למה את אוהב אותי".

אז הנה אני מתחיל

 

l       קודם כל, איך שהיא מסתכלת עלי. זה כיף להרגיש כמו סופרמן ונתח בשר בו זמנית

l       החוכמה שלה- היא יודעת בדיוק מתי להוסיף, מתי להחסיר וכיצד לגשת ללב שלי.

l       יש ביננו כימיה שיכולה להספיק לאלפי מחקרים אמפירים. אין תחליף לזה. 

l       הדברים הקטנים שלה- איך שהיא מתיישבת לשחק "זומה" במשך שעות מול המחשב, היא יכולה לרדת על קופסה שלמה של מלפפונים חמוצים במלח, להקשיב לה כשהיא מדברת עם חברות שלה.

l       כשהיא כועסת- זה תמיד מזכיר לי להבות של אש. חם ונעים אבל תזהר שלא להתקרב יותר מדי.

l       לראות איתה סרטים זו חוויה מתקנת. היא בוכה כמעט בכל סרט שיש בו פיתול עלילתי. ב"נודל" המצויין היא פתחה את סכר הדמעות ללא הפסקה. זה מדהים בעיני היא יכולה לשחרר הכול ופשוט לבכות עד שהיא נקייה.

l     יש בה חוסן נפשי שיכול להספיק למדינה קטנה- אני סומך עליה בעיניים עצומות ויודע כי אני יכול להיות חלש לידה. לזאב טווסי כמוני זה לא תמיד קל.

l       בו בזמן, היא יודעת לשחק את המשחק של גבר אשה. גבר=חזק ומגונן אשה=רכה ומלטפת.

l   משהו בחיבור שלנו יחד לוקח הכל ברצינות ובחיוך בו זמנית. ממהרים להידלק וממהרים להיכבות. כי בסופו של יום, אנחנו יודעים שהזוגיות שלנו מעל הכול. ואין כמו חיבוק לחתום יום ארוך מדי. . 

l    כי מעולם לא תשמעו אותי אומר: "לא שכבנו כבר.....". זה לא קורה. האהבה שלנו היא גם פיזית ואנחנו יודעים כי זו אש שחייבים ללבות. מה גם, שאני לא יכול להוריד ממנה את הידיים.

l       אני אוהב את העובדה שהשילוב של שנינו הוביל אותנו למציאות של הגשמת חלומות.

l       כי אני חש בר מזל כשאני לידה. כאילו יושבת לי פיה ירוקה קטנה על הכתף ושומרת עלי.

l      הידיעה כי הקסם האישי והנוכחות שלה לא נופלים משלי, ולעיתים אורה אף זורח מעלי. איני יכול להסביר זאת במילים, אבל זו תחושה נהדרת לדעת שיש לצידך מישהו שווה כוח. יונג ויאנג, בוני וקלייד, אני והיא.

l       כי אני מוכן לעשות המון ויתורים רק כדי לראות אותה מאושרת אבל בפועל לא מוותר על כלום.

l      כי אני לא מסוגל לראות אותה עצובה. אני מוכן להשתטות עד אובדן הכבוד העצמי רק כדי לגרום לה לחייך. כולל ריקודים בעירום חלקי ופרצופים הלקוחים מהסרט "מפלצות (ע"ר)".

l       כי אני רוצה למלא את הבטן שלה בנו. אני רוצה שהיא תהיה אימא לילדיי.

l       כי אני יכול לראות אותה בעיניי רוחי גם בגיל 80 והיא עדיין יפייפייה.

l       כי ככה. אני פשוט אוהב אותה.

נכתב על ידי , 16/6/2008 08:49   בקטגוריות אישי, סין, סקס, אהבה ויחסים, אופטימי  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)