לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: -. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה שלום כולם?


שלום שלום. הרבה חודשים עברו. לא הרבה מילים. הורות ועבודה רוקדים בואלס צמוד. כל כך צמוד שלא תמיד משאיר מקום לכתוב מילה או שתיים על המצב. אביה של אשתי היקרה שלח לי קישור לפני כמה ימים. קישור לתחרות "צרצר פיס" של מפעל הפיס. הבנתי את הרמז העבה ונכנסתי לאתר לביקור.


אז זה מה שיצא:


"השבוע גיליתי שלוש שערות לבנות בחזה. ארוכות. אחת לכל עשור. ואת, כרסך בין שינייך, מחזיקה את נעוריי חזק חזק. אני אוחז היכן שאני רק יכול. בך."


כאמור, את הקצרצר הזה העליתי ל"צרצר פיס". אם אהבתם, תכנסו לקישור ותפגינו את אהבתכם בסימון לייק בקצרצר שלי, וכמובן, תשתפו חברים נוספים.

ככה בהזדמנות זו, מי שעוד לא הכיר אותי בשמי המלא, אז ככה תמצאו את הצרצר שלי בקישור: Kobi Kalabres

https://apps.facebook.com/zarzarp/


נעים להכיר.


קובי 

נכתב על ידי , 23/7/2013 16:32   בקטגוריות עבודה, סיפרותי, מפגשי ישרא-בלוג, אקטואליה, אינטרנט, יום האהבה שלנו, טיול, זוגיות, הריון, החיים בסין, אני אבא  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שרביט - 10 דברים שלא ידעתם עלי


עשרה דברים שלא ידעתם עלי.

 

JENNY  ביקשה כל כך יפה שאקח את השרביט, אז התקשיתי לסרב.

 

מי שעוקב אחרי הבלוג, יודע די הרבה פרטים שנכתבו בין השיטין, ובכל זאת:

 

  1. נולדתי בחודש שביעי במשקל 2.100 קילו, בלידת עכוז וחבל הטבור נכרך לי סביב הצוואר. אה, כן, גם שתיתי המון מים מקוניאלים והיה חשש לזיהום. שהיתי באינקובטור תקופה די ארוכה.
  2. בגיל שלוש הצלחתי לנפץ שולחן זכוכית. שבר זכוכית אחד חתך לי את העפעף והשני את הסנטר. עד היום יש לי צלקות קטנות. אמא שלי אמרה לי שאם הייתי מאבד את העין, היא הייתה הורגת אותי. במילים האלו ממש.
  3. בגיל 12 נשכה אותי קופה. לא פחות ולא יותר. זה היה עוד בעידן שחשבו שקופים יכולים לשמש כחיות נחייה ואז גילו שהם אגרסיביים מדי. יש לי שלושה סימני ניבים ביד ימין.
  4. אומרים שאני דומה לטום קרוז. זה תמיד עדיף על דובי גל, לא?
  5. הפרי שאני הכי אוהב הוא מנגו. מיד אחריו, תמר ובננה. בגזרת הממתקים, אין כמו חלבה....
  6. אני מאוד אוהב כושר גופני. מאז שאני זוכר את עצמי התאמנתי בצורה סמי מקצועית בכדורעף ואומנויות לחימה. אם אני לא מקיים לפחות אימון אחד בשלושה ימים, אני מתחיל להרגיש אי נוחות בגוף. זה לרוב מסתיים בכך שהדר מניחה זוג נעלי ריצה ליד הדלת בשתיקה ומסמנת לי עם העיניים לצאת לריצה.
  7. התאהבתי בקפוארה בזמנו כי זה שילוב אידיאלי בין תנועתיות, אומנות לחימה והמון פוזה. בזמנו, זה התאים לי ממש. תמיד אמרתי שאני לא צריך חימום טוב, אלא שתהיינה הרבה בחורות יפות בקהל. ככה אני אקפוץ הכי גבוה.
  8. בחודשים האחרונים, אני מאמן קבוצה של זרים קרב-מגע במשך פעמיים בשבוע. כיף גדול.
  9. אני מאוהב באישתי שמבינה אותי עד לנימים הקטנים ביותר של אישיותי. כעת, אני אפילו אוהב אותה יותר שהעניקה לי את אריאל.
  10. אחד החלומות שלי הוא להקים פינת חי בבית שנבנה בארץ כשנחזור.

 

נדמה לי שזה מספיק. עכשיו צריך להעביר את השרביט. אני מעביר אותו לדפנה – כי מגיע לה.    

נכתב על ידי , 27/7/2012 09:44   בקטגוריות אישי, החיים בסין, זוגיות, כושר וספורט, סין, תגובה, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפגשים מהסוג הוירטואלי


כמה לבטים היו לי לפני הפגישה. אישה אנונימית מזמינה אותי להיפגש איתה לאחר היכרות אינטרנטית קצרה. מה היה עלי לחשוב? האם עלי לומר כן? ואיפה הגבול בין סקרנות לסיכון מיותר?

זה מיד הציף בי שאלות סמי-פילוסופיות כגון: מדוע אנשים ששים לעבור מהסביבה הוירטואלית לבית קפה גשמי המגיש קפה בספלי חרסינה מעוטרים. האם כמה תגובות שנונות בבלוג מעניקות לך באופן אוטומטי פגישה עיוורת? היא נשואה + שניים ואתה נשוי טרי יחסית. מה יש לך לחפש שם?

אמנם, מהרגע הראשון שהתחלתי לקרוא את הבלוג שלה, אמרתי להדר שאם הייתי נולד בדמות אישה, אז ככל הנראה, הייתי היא. היה חיבור די מיידי והרי אנחנו יודעים כמה קשה למצוא כותבים טובים שאתה מתחבר אליהם. אבל האם זה מצדיק מפגש?

 

אז זהו שאני והדר מאמינים בשקיפות מלאה. מיד העליתי את הנושא לדיון ושאלתי אותה אם היא רוצה להצטרף והאם באופן כללי, היא חושבת שמפגש כזה הוא ראוי. היא צחקה עלי ועל החששות שלי ואמרה: "אני יודעת שאני לא הייתי הולכת מכמה סיבות. הראשונה והמשמעותית בהן היא שלא היית שמח מהעובדה שאני נפגשת עם גבר זר. אם המפגש הזה מסקרן אותך, תלך. אם אתה ממש מפחד שהיא תתגלה כאחת שתקפוץ עליך בהזדמנות הראשונה, תקבע איתה במקום המוני ומואר. לי אין מה לעשות שם". התשובה הצחיקה אותי וגרמה לי להבין שזה יכול להיות משעשע וזהו. אני מודה שאם זו הייתה סיטואציה הפוכה, לא הייתי מאפשר שזה יקרה.  

 

בדרך לשם, תוך כדי נהיגה, חשבתי לעצמי כמה מגוחך זה לצאת ל"פגישה עיוורת" שלא למטרות "פגישה". מעולם לא הייתי חסיד גדול של פגישות עיוורות ולפתע, אני נוסע לפגוש אישה רק כי התכתבנו בצורה הדדית והגבנו על טקסטים שכתבנו ברשת.

הגעתי באיחור אופנתי. כמובן, שהתקשרתי והודעתי מראש שאאחר והצדקתי את זה במשפט: "מאמי, את יודעת שחובה לתת לאישה לחכות מעט. זה מעלה את העניין." היא צחקה ואמרה שבינתיים היא תחפש לעצמה בגדים, כי היא לבושה מזעזע. אחרי מספר דקות, הגעתי לעיר הגדולה ונפגשנו. ספק לחיצת יד, ספק נשיקה קלה על הלחי והופ חיפוש מהיר אחר בית הקפה הקרוב.

לדאבוננו, גילינו שיש הפסקת חשמל בכל הקניון. אז התיישבנו במקום היחיד שהגיש משהו, קפה קר סביל עם קוביות קרח. היא והבלונד חייכו אלי ושאלו שאלות היכרות. הרגשתי כמו אחד שפוגש חבר לעט אחר תקופה ארוכה של התכתבות. אחרי הקפה ושבירת הקרח (לא קרח מטאפורי, היא באמת ריסקה קוביות קרח על השולחן ואספה אותן בחזרה לכוס) ושליפת תמונות של יקירנו תוך כדי ניפוח החזה וקולות של "תראי\תראה כמה שהם יפים", היא החליטה שאנחנו הולכים למסע קניות. לא אשקר אם אומר שהיה לי נחמד מאוד בזמן שהיא מדדה חולצות ורצה להראות לי, אבל חיפשתי איזו מצלמה נסתרת. הרי אני לא מטורף על קניות ופתאום, אני מוצא את עצמי עם אישה זרה בחנות בגדים והיא שואלת אותי: "איך זה נראה? אולי אני אקח מידה אחת פחות?" אני מביט לצדדים וחושב שזה נראה בסדר אבל איפה הדר בכל הסיפור הזה.  

 

היא מכנה את עצמה "מאמי" והיא קופצנית ומתוקה ושרוטה ומשוגעת. סוג של הנדסה גנטית בין ברבי והג'וקר מבאטמן. גילוי נאות, היה לי מצחיק וגיליתי שההומור שלה שעובר היטב בבלוג מגיע בעסקת חבילה איתה, שנים במחיר אחד. הצלחנו להעביר מפגש שלם על טהרת הסבבה. לא הייתה תחושה מעיקה של גבר ואישה זרים שנמצאים יחד ומגששים. הכול זרם בנתיב ברור ונעים. אז אחרי שעה קלה, הסקרנות הראשונית חולפת. כבר יש פנים למילים ומעכשיו ואילך, לכל הערה יש משמעות נסתרת של "אני ראיתי אותך ואני יודע איך את נראית, אז את לא יכולה לעבוד עלי."

בשורה התחתונה, ביליתי כמה שעות כיפיות ובלתי מחייבות עם מאמי אמיתית. ועדיין חזרתי הביתה בתחושה מעורבת. מחד, היה לי נחמד וקליל אבל מנגד, אני לא יודע אם אעשה זאת שוב. לא איתה באופן אישי, אלא בכלל. לא הצלחתי להבין האם הקונספט של המעבר מהעולם הווירטואלי למציאות היומיומית מקובל עלי.

 

בכל אופן, אם זה לא היה ברור, אז "מאמי" את על הכיפאק!   

 

נכתב על ידי , 17/7/2008 02:21   בקטגוריות אישי, הומור וסטירה, חופשת מולדת, מפגשי ישרא-בלוג  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)