לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010

כלביליזם


"אני אוהבת כלבים. יש לי בבית שבעה כלבים." היא אומרת לי בחיוך נערי וממושקף. פקידת קבלה חיננית ואנרגטית שאי-אפשר שלא לאהוב. "כולם יודעים שהמשפחה שלי מגדלת הרבה כלבים. הם שומרים על הבית ונובחים כאשר מישהו זר נכנס לשטח שלנו. פעם אחת, אפילו נכנסו אלי לשטח וסיממו את הכלבים שלי. אבא שלי יצא מהבית והניס אותם, אבל הגנבים הצליחו בפחות מעשר דקות להרוג את הכלב האהוב ביותר עלי."

"אם הם לא הצליחו לגנוב כלום, מדוע להרוג את הכלבים?" השתוממתי.

"הם באו בשביל הכלבים." הדגישה.

"הם מרעילים אותם ואז מבשלים אותם".

"מה?! זה נשמע לי לא הגיוני. אם החיה הורעלה, איך אפשר לאכול אותה מבלי שיקרה לך משהו?" תוך כדי שיחה, התחבטתי בשאלות פילוסופיות הנוגעות באכילתו של החבר הכי טוב של האדם. סוג של כלביליזם.   

"זה רעל מיוחד שבשעתיים הראשונות לא משפיע על בני אדם. אחרי שעתיים, כבר אי-אפשר לאכול את הכלב."

"איזה עצוב זה." אני מגיב בטבעיות.

"כן, הם באמת אנשים רעים איך שהם מרעילים את הכלבים." אמרה תוך כדי נשיפה קולנית חדורת עצבות, ואז הוסיפה: "לדוד שלי יש כ-30 כלבים, פעם בשנה, בחג הסיני, הוא הורג אחד ומגיש אותו בארוחת החג. זה מאוד טעים." היא מודדת את תגובתי, שנמרחת כשלט חוצות על פרצופי המתכרכם, ומוסיפה במהירות, "שלא כמו הגנבים, הוא הורג אותם מהר." ומסמנת לי תנועת שיסוף על צווארה.

 

מישהו אמר פער תרבויות ולא קיבל?  

 





 

נכתב על ידי , 21/1/2010 12:34   בקטגוריות בעלי חיים, החיים בסין, העולם מצחיק אז צוחקים, סין  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איש אישי


"הדרי", אני קורא.

"מה מותק?" היא משיבה לי מהסלון.

"אני איש". אני שומע את קולי חוזר אלי מקירות השירותים.

"אתה מה? אני לא שומעת."

"אני איש. כלומר, כבר לא ילד." אני נגלה לעצמי בראי. מחייך בהפסקות ומותח של שרירי הלחיים, מודד חיוניות בעור הפנים.  

"כאילו, אני נראה אותו הדבר, רק בגירסה של איש." אני מחדד את הדקויות.

אני שומע את צעדיה מתקדמים לעברי ומיד אחריה, כמו צל קולני, מהלך לו בצעדים זעירים הכלבלב הנפוח מחשיבות עצמית ופרוות חורף.

"כן." היא עונה ביובש

"מה, כן?"

"כן, אתה נראה איש ואתה אפילו נראה טוב לגילך." היא מצחקקת לה משפט.

"מה זאת אומרת: "נראה טוב לגילי? אני נראה טוב נקודה! ביום שאראה טוב לגילי, זה יהיה ביומולדת היובל." אני עונה ברוגז מעושה.

"ומה אתה אומר?" אני שואל את הכלבלב. הוא מביט בי בעיני הכפתור שלו ורץ להביא לי עצם משחק. אני מניח שזו סוג של עקיצה בסגנון של "אני אזרוק איזו עצם לקשיש".

"תודה, באמת" אני עונה לו ומשליך את העצם לכיוון הסלון. הוא נעלם אחריה בגרגורים רכים.   

"אתה באמת איש", הדר אומרת בעודה בוהה בי במבט בוחן קמט וכליות.

"תודה, אישה." אני משיב בזמן שהיא מעכסת את דרכה לסלון. לפני שאני מכבה את האור, הבבואה שלי מחייכת אלי חיוך עדין, מונהליזה שכזה, ממרומי שש עשרה שנותיה. שם, כנראה, היא תשאר תמיד – צעירה לנצח.

נכתב על ידי , 11/1/2010 13:01   בקטגוריות אישי, החיים בסין, העולם מצחיק אז צוחקים, זוגיות, חשבון נפש, יובב, סין, אהבה ויחסים, אופטימי  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)