לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחר אדום- סין


בן 32, בוגר תואר בתקשורת. נשוי להדר באושר ואבא לאריאל. בעבר הלא רחוק, עבדתי ככתב פלילי במקומון בדרום. כיום, מתגורר בסין למטרות עבודה.

Avatarכינוי: 

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2011

אושר גדול


איזה אושר גדול זה לדעת שאנחנו יוצרים משהו בדמותנו. בטן מתעגלת וגם חיוך. שמלת מיני מתקצרת ומתמלאת. ידי נשלחת ומתמקמת מתחת לקו הטבור. שם היא בועטת ברוך. מתנועעת, אני מדמיין, בצעדי קפוארה זריזים מדופן אחת לשנייה. הבסים מועצמים בתוך החלל הזה והיא כבר מתחילה להבין את עולם הרעשים הזה סביבה. תיפוף הלב שלה ושל הדר מתמזג לכדי נהר גדול ושוצף. כל יום שעובר, הדר מספרת לי קצת יותר על החיבור הזה המדובר שבין אמא לילדה. יפה לראות איך הגוף מאלף את המחשבה להתרגל לנוכחות של חיים נוספים. לא בכדי הריון אורך תשעה חודשים ושארית. לא רק בנייה של הגוף, אלא גם בנייה של ההורים. משבוע לשבוע, מתחילים לעכל שקצב החיים משתנה. זה מתחיל בהליכה המבורווזת של הדר כשמתחילים לה כאבי גב תחתון ויד ימין עוטפת את כרסה מלמטה. זה די חמוד מבחוץ, אני לא בטוח שהיא אוהבת את התחושה. וממשיך דרך החרדות שבאות לאט, מזדחלות מתחת לדלת "המה אם?". פתאום זה כבר לא אני והדר שיכולים להתמודד עם הכל, יש יצור קטן ועדין, חסר הגנות שצריך אותנו כמו שרק אפשר לצרוך – לחלב והגנה, חיבה וחום. בניגוד להתרגשות החתונה, הבשורה על הריון והרחבת המשפחה תמיד מלווה בקטנות, מלשון קטן. לא חוגגים ממש עד שהילד בחוץ בריא ושלם. חוגגים בשלבים, בבדיקה הביתית, בביקור הראשון אצל הרופא שמאשר שאכן יש הריון, בפעם הראשונה ששומעים את הדופק דוהר כמו עדר סוסי בר, בסוף השליש הראשון, אחרי כל תוצאה חיובית של בדיקה. ועדיין, אין מנוחה ללוחם, השמחה יכולה לבוא רק עם חוסר שעות שינה אחרי הלידה. כיף לי לראות את הדר סופרת בלי משים כמה פעמים ביום היא הרגישה תנועות ואיך שהיא לוקחת ויטמינים ומרימה רגליים על הדום בזמן שהיא עובדת. למען האמת, אני עוד לא מרגיש שום שינוי משמעותי ואולי זה מוקדם מדי לשינויים. מצד שני, ב"ה עוד ארבעה חודשים ואני אהיה אבא, וכבר הרבה נשמות טובות הציעו לי להתחיל לאגור שעות שינה.

אתמול צפינו בסרט "בתוך הרחם" שמתעד את תהליך ההריון על כל שלביו. המבט שלנו נע ממוקסם להלם מוחלט. כמובן, שנשימתנו נעתקה בזמן בצבוץ הראש של העולל שרק לפני תשעה חודשים היה משתתף לא רשום במירוץ של זרעונים.

 

בקיצור, שמחה גדולה המתנקזת לתוך שאלות רציונאליות של איך נעשה מה. איך מסתדרים עם הטיסות ואיך ממשיכים לטייל, ומי יבוא להיות איתנו בסין ועוד המון סימני שאלה. אני מניח שכמו כולם, נלמד הכל תוך כדי הליכה.     

נכתב על ידי , 27/7/2011 13:49   בקטגוריות אבא, אישי, גיבור-על, החיים בסין, זוגיות, יום האהבה שלנו, משפחה, מזל, סין, אהבה ויחסים, אופטימי, הריון  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשזרת וכסא נפגשים


בלי הרבה מילים.

 




 

אל דאגה, לאצבע שלום.

נכתב על ידי , 21/7/2011 11:21   בקטגוריות הומור וסטירה, החיים בסין, המצלמה החדשה שלי, העולם מצחיק אז צוחקים, סין, אקטואליה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק.ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק.ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)