לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LOVE FOR YOU



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 243340625 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


 

אני מרגישה ששנה לא הייתי פה.

כן, באמת דיי הרבה זמן כשחושבים על זה..

בערך חודשיים :|. לא יודעת למה.. פשוט לא היה לי זמן ולא היה לי חשק,

ובכלל כל ישרא הזה נהיה מופלץ וכל נוד קטן פתאום פותח בלוג וחופר כמה שקשה לו בחיים,

לא אוהבת את זה :|.

בכל אופן, חזרתי לפני דיי הרבה זמן אבל רק בשביל לסכם את זה, במילה אחת-

 

מדהים!

 

 

בצפר התחיל ווואללה אני מתחילה את השנה הזאת במצב רוח דיי.. :|,

מצד אחד.. למרות שדי הרבה מהחברים שלי בכיתה שלי אני לא הכי אוהבת אותה :|,

פשוט לא מרגישה שאני מתחברת אליה באיזשהו אופן.

מצד שני? המערכת שלי הרבה יותר טוב משנה שעברה!!,

פחות שעות יותר חלונות והרבה הרבה הרבה פחות נושאים ללמוד!!.

אז נכון שיש בגרויות וכל החרטה הזה וכבר אי אפשר להבריז כל יום [ :( ],

אבל בכל זאת יש הרגשה שכל מה שאתה לומד זה משהו שאתה צריך, ולא סתם עוד איזה המצאה של בצפר.

בנוסף לזה? ישלי 16 שעות מחול השנה :]:]:]:]:],

וזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לי ולמערכת שלי P:!!..

חוצמזה? ישלי עוד 14 שעות חלון [!!!] ו25 שעות של בצפר אמיתי :[.

 

השבועות האחרונים של החופש כבר עברו לי לא משהו,

מכירים את זה שיותר מדי חופש זה בסוף כבר משגע?

זה מה שקרה לי !!! דיי, נכון שעוד שבוע אני שוב ירצה את החופש אבל עד אז..

אני דווקא דיי אוהבת שגרה :]:]:].

בבצפר הכל מרגיש אחרת, עברנו כיתה, והמורה חדשה, הכיתה חדשה,

כבר אין את י"ב של שנה שעברה, ותקעו אותנו באגף הכי מסריח בבצפר :|.

וסתם גם נוכחות הפרחות רק הולכת וגוברת,

חם מדי בשביל לשבת בחוץ והכל כזה 'שעמם..

אבל טוב נו, עבר רק יום עבר מה אני כבר יודעת?

נהיה אופטימיים :].

 


It starts in my soul"
And I lose all control
When you kiss my nose
The feeling shows
Cause you make me smile
Baby just take your time now
"Holding me tight

*נוסטלגיה*

 

 

3>

נכתב על ידי , 3/9/2007 18:41  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של This is the real ME ב-28/11/2007 11:21
 





11,559

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונו'שה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונו'שה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)