לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג...אתם באמת רוצים יותר מזה?!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


היי חבר'ה...מה המצב?

מלא זמן לא עידכנתי..לא נורא חח

אז אני אתחיל באחד הדברים החשובים באמת!

הצהרוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אז למי שלא מבין-תתבישו לכם! חח זאת התכנית של ושל שקמה..שתשודר ברדיו 106 FM בין 11 לשתיים עשרה בבוקר בעשרים ושש לפברואר!

אם אתם לא מאזור באר שבע אתם לא תוכלי להאזין לזה ברדיו עצמו...רק דרך האינטרנט-תכתבו "רדיו מקיף א' 106 FM באר שבע"..זה בטוח ימצא לכם...

ההקלטה שתשודר היא ההקלטה השנייה..למה? כי בשביל להכין אותנו לשידורים חיים-אין עריכות לתכניות..

ובהקלטה הראשונה-תודות לתלמידי מגמת רדיו כיתה י' שעזרו בטובם להפריע-הלך חרא...

אבל בהקלטה השנייה-יצאנו מכל הפאשלות..ובכללי נראה לי שזה יהיה שידור שיהיה כיף להאזין לו!

אז זה ישודר כמו שכבר אמרתי-26 לחודש(פברואר) בין 11 ל12 בבוקר....106 FM!

כיף אש...

 

היה את המבחן המתמטיקה לא מזמן.....הלך לי די טוב אבל...לא יודע..יש מצב שאני אכשל....לרוב כשהולך לי טוב במתמטיקה אני מקבל חרא של ציונים (חוץ משנה שעברה עם התשעים ושלוש והשמונים וחמש שרק השד יודע מאיפה הפלצתי..)

במבחן בהיסטוריה-סופי הפסיכית השאירה אותי לבד בהפסקה ועושה לי לפני כן "אני הולכת עכשיו..אני יכול לסמוך עלייך שתעשה לבד את המבחן? שלא תעזר בחרים?" ואני כזה "כ.......ן" חחח

אז קיבלתי קצת עזרה..והלך לי חוץ מזה די טוב...אממ וזהו! חח

 

הלחץ של העבודות שצריך להגיש,המבחנים והכל...אני עוד שניה מתוצץ ממנו...

עוד הניסיון להשיג ציונים סבירים בהכל(לא כמו בפיסיקה :(....קיבלתי פאקינג 73!)..זה פשוט לא עובד לי...אבל יהיה בסדר..כרגע בכל המבחנים שקיבלתי-גם בפיסיקה למען האמת, היה ליד ציון סביר ודי בסדר..

אממ חוץ מזה? אין שום דבר חדש...לפחות לא משהו שאני רוצה לשים בבלוג(המבין יבין...)

 

היה קורע ביום שישי אצל גלבר בתיגבור...חחחח היינו שלושה ילדים..אז לשם שינוי הבנתי משהו!

אחר כך אני וג'יימי הלכנו למקום הקבוע שלנו בהברזות מחוץ לבצפר ובתגבורים במתמטיקה-מקדונלדס בקריית הממשלה...(ליט-אפשר כבר לקרוא לזה המקום הקבוע שלנו לא? חחחח)

וכן כן..אני יודע...אני צמחוני..אני מת לאכול בשר! אני יודע שזה טעים...אבל מה לעשות-אידיאולוגיה...

חח

החזקתי מעמד והזמנתי רק צ'יפס וקולה...יאממ....סוג של...חחח

היה ממש מצחיק....

 

מחר יש לי ראיון בחוג לתקשורת/עיתונאות...מה שזה לא יהיה-שווה רצח! אני מקווה..חחחחח

מה שכן זה יפוצץ לי את יום שלישי...כי אני לומד עד חמש או ארבע וחצי-בגלל הרדיו..ובחמש כבר מתחיל שם הקורס...וזה עד שבע...

במילים אחרות-היה נחמד להכיר אותך בית..חחח

 

זהו..

אין לי עוד מה לומר...

מקווה לעדכן בקרוב....או שלא..חחחחח

 

שלכם

שי

נכתב על ידי מיסטר שוקו , 16/2/2008 19:25  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ובעצם זאת רק אני. ב-14/2/2009 20:29
 





כינוי:  מיסטר שוקו

בן: 31

ICQ: 216878853 




3,721

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיסטר שוקו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיסטר שוקו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)