לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני רצחתי את אגנתה פאלסקוג.
Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

טקסט פוליטי


אם הם הורגים בשביל להרוג, ואנחנו רוצים להרוג אותם על זה, זה לא הופך אותנו לכמוהם? 

האם לא ידעתם בלבכם, עוד ברגע ששמעתם על החטיפה, שזה יגמר ככה? 

וגם אם זה היה נגמר אחרת... כמה גלעד שליטים צריך בשביל לקבל כרטיס יציאה מהכלא לליף טיים? 

ואיך לעזאזל שני חוטפים ברכב גוברים על שלושה נערים, בהנחה שאחד החוטפים היה חייב לנהוג ברכב? 

ורק לי עשה בחילה כל תמונות הפרופיל והאשטג 3 למינהם ברחבי הרשת? 

 

 

 

 

ביום לאחר רצח רבין אמא העירה אותי קצת בעצב וסיפרה לי מה קרה. בכיתי על הבוקר. ילדה בת 8 בוכה כי ראש הממשלה שלה נרצח. 

"אז לא יהיה שלום?" שאלתי את אמא בזמן שהיא נגבה לי את הדמעות. היא אמרה שצריך להזדרז כי אני אאחר לבית הספר.

 

כשהגעתי לכיתה, ראיתי את ריקי שמחה ומתרגשת. הנה ילדה בת 8 וקצת שחינכו אותה בבית שמי שרוצה לעשות שלום עם הערבושים צריך למות. זאת הפעם הראשונה שהכרתי בנאדם כזה. 

היא ומשפחתה ממש לא שונים מהמשפחות בצד השני שרוקדות על מותם של הנערים. 

 

כולנו רוקדים במחול של להבות, בדרך לגיהנום של עצמנו. 

מה שיהרוג את האנושות זה לא מטאור או שימוש אינסופי בפלסטיק. 

מה שיהרוג את האנושות הם אנחנו. 

 

 

נכתב על ידי , 1/7/2014 15:31  
הקטע משוייך לנושא החם: הנערים החטופים הובאו למנוחות
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת ב-4/7/2014 01:49



77,773
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)