לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני רצחתי את אגנתה פאלסקוג.
Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

תקופה מוזרה שבה אתה רואה חבורת ערסים ונרגע


חיפה היא בועה של דו קיום

זה מה שאני אומרת לעצמי בכל בוקר בזמן האחרון, ואז בכל נשימה בחוץ כשאני גוררת את הבימבה הרעשנית במורד הרחוב, סימבה יושב בתוכה כמו מלך ולוגם מכוס פלסטיק עם כל קרן שמש שנכנסת לעיניים. 

אני אומרת זאת לעצמי שוב, קצת בקול רם יותר בראש, כשאנחנו מתקרבים לאתר הבניה בדרך לנדנדות. 

את פסיכית, אני חושבת, את מכניסה לעצמך סרטים לראש. 

ואולי זה האמהות שנותנת לך אקסטרה זהירות. מזל שאפשר לנעול ד"ר מרטינס גם כש30 מעלות בחוץ. אם מישהו רק יעז להתקרב הוא לא יוכל להיות בועד ההורים. או בועד החיים, אם יצא לי אקסטרה קריז כמו בחלומות שלי. 

 

אבל חיפה היא בועה של דו קיום. 

זה כזה נורא שאני מפחדת? שאשכרה לוקחת איתי את מקל הסלפי בתיק, רק כי לפני יומיים מישהו ניטרל איתו מחבל... אבל זה שם, מחוץ לבועה של הדו קיום, לא  כמו פה, איפה שיש קופאית חמודה בסופר שכבר יודעת שאני רק באה בשביל הבננות, איפה שנמצאת המסעדה הכי ביתית ומזמינה בעיר התחתית, איפה שפקיד הדואר כבר לא מבקש ממני תעודת זהות רק שאגיד אותה בעל-פה והוא יוציא מהר את החבילה לפני שסימבה מפיל את כל הניירות מהשולחן המתנדנד בכניסה. 

 

האמת היא שהיה ברור שזה יגיע למצב הזה. אל תתפלאו כמה קל לשטוף מוחות כשגם אצלנו יש לא מעט חמומי מוח. המנהיגות הזאת מתסיסה ולא אכפת לה, הם רבים בינהם מי יותר מסכן וחלש מול העולם, זה שחמט כזה של עשירים עם חליפה וסיגר קובני, פאק, הם משחקים שש בש על החוף בקליפורניה. לפחות שם יש מה לעשן. 

 

 

 

חיפה היא בועה קטנה של דו קיום בלב מלחמה הזויה של פחד ובלבול. אבל בכל זאת זה חודר כל כך פנימה. 

נכתב על ידי , 15/10/2015 00:26  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת ב-16/10/2015 13:43



77,773
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)