לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני רצחתי את אגנתה פאלסקוג.
Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

שקר לבן גדול ושפם שחור קטן


תמיד כשמשהו נראה לי הזוי מכדי להיות אמיתי, אני מסתמכת על חברים מלומדים עם דעות קצת קיצוניות. זה עוזר לי לגבש ולחזק את המחשבות שלי לכאן או לכאן. 

 

בקיצור 

אז נכון שביבי אמר משהו מפגר ולא בהכרח נכון, 

אבל זה גרם לכל העולם ואחותו לראות איזה קשר הדוק היה לחאג' אמין אל חוסייני והיטלר, ולהבין שהיריבות בין העם הפלסטיני ליהודי לא נובע מאדמה מסוימת, כיבוש, דיכוי, וכל שאר תופעות הלוואי שהתווספו עם השנים. 

היא נובעת מאנטישמיות טהורה שמקורה ספק באיזה ספר ספק באיזה מנהיג עם דם בעיניים. 

 

אם יש משהו שהיינו צריכים, כעולם, כבני אדם שמאמינים שהם מתפתחים ולמדים מטעויות, להבין מכל ערימת ספרי הדת השונים שצברנו, זה שפעם הדת גרמה להרבה הרג, והמטרה היא ללמוד איך לכבד את האחר ולקבלו למרות שדעותיו ואמונותיו לא בהכרח מקבילות לשלי. כל עוד אתה לא פוגע בעצמך או בסביבה, תעשה מה שמתחשק לך.

אבל כשאתה פוגע במישהו כי לדעתך אתה צודק יותר, הרי שכל חייך מבוססים על שקר. 

 

 

ולפעמים... לפעמים אם מוסיפים שקר נוסף, האמת פתאום מתגלה. 

חומר למחשבה. 

 

(למישהו יש אש?

נכתב על ידי , 22/10/2015 01:40  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת ב-25/10/2015 12:55



77,773
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)