לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אני רצחתי את אגנתה פאלסקוג.
Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

חתונת השנה


הכרנו אותם כשרק התחלנו לצאת בעצמנו

הם הכירו עוד מהתיכון, הוא היה מאוהב בה והיא ראתה אותו בתור הידיד הכי טוב שלה. 

לפני שנתיים בערך, כשהם טסו בתור ידידים לחו"ל, היא פתאום הבינה שהוא הבנאדם שאיתו הכי נוח לה בכל מצב ובכל מקום. 

כשהם חזרו, הוא סיפר לנו שהם עכשיו ביחד. ממש התרגשנו לשמוע על זה כי זה משהו שציפינו שיגיע מתישהו, וזה כמו חלום שהתגשם גם לנו. 

בשנה שעברה הוא הציע לה, ראינו תמונה בפייסבוק, התקשרנו לאחל מזל טוב, כעבור כמה ימים יצאנו לחגוג בדאבל דייט פלוס סימבה, גלידות בחורף קיצי במרכז הכרמל. 

בדרך אלינו היא סיפרה לי איך שבחו"ל פתאום נפל לה האסימון, ושהיא מרגישה קצת מטופשת על כך שלא נתנה לזה סיכוי עד שהבינה ש-היי, החבר הכי טוב הוא זה שאני לא אתן לו ללכת לעולם. 

ושההצעה היתה מרגשת, וכמה זה מרגיש טוב בלב תחושת הנצחון של אהבת האמת הזאת, ואני חיבקתי אותה כי זה באמת נדיר, ואני יכולה להזדהות עם זה , ושתינו קצת בכינו ביחד מהתרגשות... 

ואתמול שוב בכינו קצת ביחד שניה לפני שהם נכנסו לחופה. 

ללא ספק אחת החתונות הכי טובות ומרגשות שהייתי בהן.

הכלה מהממת, החתן חתיך, המוזיקה היתה מעולה ואפילו הסטייקים היו טובים (זה קטע כזה באירועים שיש סטייק מחורבן). סימבה התנהג למופת וסיימון, שנדבק בשפעת השבוע, החזיק מעמד שעתיים שלמות עד שפרש עם הקטן הביתה. 

ואני נשארתי עוד טיפה, להרים איתה שוט לחיי הנישואין, וחזרתי הביתה לטפל בגברברים... 

 

18

 

 

עדכון קטן ואינטרסנטי: 

היי, אם יש לכם רגע תחתמו פה בבקשה, זה יוצג בדיון הבא של ועדת הסמים לקראת הצעת החוק שעומדת לעלות להצבעה! 

נכתב על ידי , 12/11/2015 21:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת ב-13/11/2015 13:12



77,773
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)