ברי המזל שמגיעים אלי מקבלים תמיד חוויה מתקנת של שירות לקוחות. גם העצבניים והצעקניים ביותר, אלו שלא "קיבלו את התשובה" מנציגים אחרים, אומרים לי תודה רבה גם אם התשובה היא לא מה שציפו לה.
זה הכל עניין של הגשה, עניין של לפתוח את השיחה כבר בצורה נחמדה. אם הלקוח נהיה רציני מדי אז אני מורידה בהתאם את חוש ההומור שלי, אבל אני יוצאת מנקודת ההנחה שזה גם ככה מתסכל להתקשר לשירות לקוחות ואני מנסה לשפר את היום לכל אחד מעשרות האנשים שפונים אלי. לא מחפשת בונוס במשכורת או תגובה טובה להנהלת החברה, אני מחפשת להציף את הקארמה שלי בחיוכים, וברוב המקרים זה אפילו מצליח.
להלן כמה ציטוטים שנחקקו בראשי מהשבוע החולף (שמבחינת ה"לעבור חלק" הוא לא עבר, אבל מצאתי נחמה אצל כמה לקוחות נחמדים)
1. אלה שחושבים שחצי משפט מספיק להבין על מה הם מדברים:
לקוח: את יודעת להרכיב?
אני: בארור, אני ספצית בזה, תן לי פאזל אני מרכיבה לך עד 300 חלקים!
2. פילוסופר הנושק לגיל 80 מפלרטט איתי:
לקוח: אני נשמע צעיר בטלפון וכל הבנות רודפות אחרי מיד, אבל אם תדעי את גילי, כמו כולן תברחי.
אני: כל עוד אתה מעל 18 אין לי בעיה מהותית עם הנושא.
לקוח: את שירותית מאוד, אשמח לחטוף אותך לפרוייקט שאני עובד עליו כרגע
אני: אתה בטח אומר זאת לכל נציגות השירות החביבות.
פה הוא מתחיל להתפלסף:
לקוח: אז מה הוא בעצם "זמן"?
אני: המרחק שנמדד בין ה"שלום" שאמרתי לך עד מתי שהבוס יצעק עליי לנתק.
3. לקוח מתעניין לגבי הרכבה עצמית ושואל לגבי תנאי האחריות:
לקוח: כמה נזק אני כבר יכול לעשות לחלקים?
אני: זה אתגר? רק אל תערבב את הקפה עם הראם, זה עושה אותו מלוח.
4. לקוחה שצעקה איזה רבע שעה ורק לאחר שסיימה פציתי את פי ונתתי לה את כל התשובות לשאלותיה בנימה רגועה:
לקוחה: תודה רבה ואני מצטערת שצעקתי עלייך, פשוט אף אחד לא נתן לי תשובות מספקות
אני: שמחתי לעמוד לרשותך, נתת לי זמן לבלוס בפלות, תודה לך!
5. חייל צעיר:
לקוח: ווואו אין עלייך! תודה רבה! אם היית כאן לידי הייתי דופק לך צרפתית!
אני: אז מזל שזה בטלפון אחרת מסע הכומתה שלך היה לברוח מבעלי.
6. ולדובדבן שבקצפת: לקוח לא יודע איך לשחזר חשבונית על שם אחיו, אני מוצאת לו פתרון מהיר, והוא מודה לי מקרב לב:

שתהיה לנו שבת. 
