לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

megazord’’s place


there can not be good without evil so it must be good to be evil sometimes

כינוי: 

בן: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


אם זה נועד להיות זה יקרה ואם לא אז  לא

ועד אז לא להתבשל במיצים של עצמכם

כי זה לא כיף

אלברט פעם אמר:

"עלי השלכת הנופלים הם רק טיפה מעולם נסתר, הוא הסופר את העלים על האדמה אינו יכול לראות את צבעי הפריחה".

חבר של אלברט אומר:

"עזוב אותי באמא שלך".

אלברט בתגובה:

קודם אני צריך לשלם לאמא שלך ואחר כך לקחת חשבונית מס ורק אז אני אעזוב את אמא שלך".

חבר של אלברט:

"אז אתה יודע מה?! *צנזור* ותעוף מפה עכשיו".

אלברט:

"נתראה בגיהנום חתיכת תועבה שאני מכחיש אותה לגמרי".

חבר של אלברט:

"אנחנו נתראה שם. וכשנגיע השטן יטפל בך כי אני הכלבה שלו...".

מוסטי:

"אל תריבו חברים. לכל דבר יש צד טוב בחיים. וכל שעליכם לעשות הוא להסתכל עמוק אל תוך לבכם. עמוק מאוד במקרה שלכם ולמצוא את אותו זכרון של חברות. הפעם ההיא באמצע הגן שבו התנדנדדתם. או כאשר לא יצאתם עם מישהי ממש יפה כי השני רצה אותה או שסתם הרבצתם יחדיו לאיזו זקנה. תנו לאהבה לפרוח"

אלברט:

"סתום את הפה חתול מעפן. יש לך איקס במקום פה איך לעזאזל אתה מדבר?".

חבר של אלברט:

"בוא נרביץ לו...".

קריין:

"בעצב רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של מוסטי.יושבים שבעה בבית של גברת צבה".

מר ארנב:

"נקמההההההה".

קריין:

"בעצב רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתם בטרם עת של אלברט וחבר של אלברט. יושבים שבעה בבית של גברת צבה".

ערבי:

"חומוס צ'יפס סלט? אתם רוצים קולה בבקבוק או בבחית?".

השטן:

"אתה תמיד יודע איך אני אוהב את זה...:.

חבר של אלברט:

"נשים צבע אדום דם על ההזמנות...הנכם מוזמנים לחתונתם של לוציפר שטן וחבר של אלברט. הטקס יערך ביום שישי ה13. נא להביא צ'קים גדולים או בתולות יפות. בתודה מראש סלינה כוהנת ראשית, מארגנת חתונות לכוכבים, זמרת רוק מצליחה וליצנית לימי הולדת נא לא להתקשר בימי שישי בלילה. לאירועים דחופים אני זמינה בבית הקברות ליד ההר שנוגע בראשו בענן האפל".

 

נכתב על ידי , 28/8/2007 19:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMEGAZORD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MEGAZORD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)