לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

עבריינית גנבות וסמים


משהו מוזר קורה בימים האחרונים, יש לי חלומות נורא מוזרים.

לפני כמה ימים חלמתי שאני עם תות איפה שהוא עם ילדים מהכיתה שלה, אנחנו מתגנבות וגונבות 85000 שקלים. וכול הזמן בחלום אני מפחדת שיתפסו אותנו ומתחמקת, אני אומרת לתות שהיא צריכה "לסתום את הפה שלך" ולא להגיד לאף אחד. ובחלום יש לי תחושה נורא לא טובה בגלל הגניבה הזו. החלום היה מאד מוחשי והיה לי ברור לגמרי שגנבתי את הכסף כשהתעוררתי היתה לי כזו תחושת הקלה , הקלה כזו כבר הרבה זמן לא הרגשתי. פוו איזה מזל לא באמת גנבתי כסף ואני לא צריכה להתמודד עם כזה דבר איום.

 

היום חלמתי שיש לי כדורים של חשיש בתיק (אין דבר כזה באמת). אני מעורבת בתאונת דרכים כנראה כי שוטרים תופסים אותי וכל הזמן יורד לי דם המון המון דם, תות שהיתה איתי בסדר גמור. לי מאד כואבת היד אבל אני לא רואה מאיפה יורד הדם. הם עולים על זה שיש לי את הכדורים בתיק ואחד מהם רוצה שאני אבוא איתם לתחנה משום מה הדרך לתחנה לוקחת המון זמן והיא עוברת דרך ספא התיק כל הזמן איתי ואני מחליטה לזרוק את הכדורים לשירותים כדי שאם השוטרים יחפשו הם ימצאו רק קופסאות עם אדקס ולא עם חשיש, רוב החלום אני מחפשת שירותים בספא הזה שכולל בריכות ענקיות של מים רותחים וג'קוזים קהילתיים שיושבות בהן מלא נשים, לא מקום מזמין ויוקרתי אלא מן צ'כונה כזה. תות מראה לי איפה השירותים אבל אני לא מוצאת איפה הם. אחד השוטרים מוצא אותי, מתעצבן לוקח את התיק ומפוצץ אותו עם מטען חבלה משונה (שעובד כמו גפרורים ענקים שמדליקים אחד את השני) התיק רק הופך קצת לשחור אבל לא קורה כלום , אני לוקחת את התיק ושוב הולכת לחפש את השירותים. בינתיים מגיע האיש והאגדה ונותן לי לנסוע לשם עם הרכב שעושה קולות משונים מהמנוע כאילו אני לוחצת על הגז עד הסוף בניוטרל. אני מתבלבלת בדרך ופונה לרחוב הלא נכון, האיש והאגדה מתעצבן ואני מסתובבת חזרה כדי לחזור ל... שירותים.

טוב התעוררתי כשאני צריכה לשירותים וכנראה זו הסיבה לכך שחיפשתי אותם בחלום. אבל אני לא מבינה את החלומות האלה ממתי אני מבריחה סמים או גונבת כסף? מה זה זה? ולא המצפון שלי לא מציק לי לגבי שום דבר. ולמה תות כל הזמן שם איפה אוצ וזרח, למה רק תות?

 

מוזר.

נכתב על ידי mamakorage , 14/7/2010 07:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)