לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

משלחת לפולין


 זהו. העליתי את הילדה על אוטובוס.

מה זה שרוצח לי את הבטן עכשיו, געגוע? כבר? הקושי הזה לנתק אותה מחבל הטבור? אבל היא כבר לא היתה בבית בעבר וזה לא היה ככה. 

 

היא לא היתה שבוע, שלם. וזה לא היה ככה. אולי קצת ביום החמישי או השישי. אבל לא ככה. 

 

אני כל כך רוצה להיות איתה שם. לעטוף אותה במקום שבו היא הולכת לחוות חוויות לא פשוטות. לשמור על האוצר שלי, שלא יכאב לה. 

 

שלא יכאב לה. זה פתאום מהדהד לי. אולי זה מה שמטריד אותי. אולי זה מה שגועש לי. היא לא נוסעת לסמינר מדצים או לטיול, היא נוסעת לפולין. היא הולכת לחוות חוויות שירעידו אצלה את הנפש ואני לא אהיה שם לעטוף. 

 

אני חוזרת על עצמי. 

 

זה התפקיד שלי. אני אמא שלה. אני צריכה לדאוג שלא יכאב לה. אני הרי רגילה לדאוג שלא יכאב לאנשים סביבי, להגן, לעטוף לשמור. והאוצר שלי הולכת לחוות את כל זה לבד.

 

לפני שנתיים הייתי שם. בפולין. משלחת מהמכללה. יצא ככה שנסעתי עם קבוצה אבל בעצם דיי לבד כי לא נסעה איתי אף חברה. חזרתי וחלומות רדפו אותי בלילה. נאצים ברחובות ורשה הישנה. אז אמרתי שאולי אחכה ואצא למסע הזה עם הבת שלי. אמרו לי שלא כדאי, שבפעם הראשונה כדאי לי להיות לבד. אני מודה שאז חשבתי שהם צודקים, שלא הייתי רוצה שאוצ תראה אותי במקומות שבהם התפרקתי. אבל עכשיו, עכשיו אני כל כך רוצה להיות איתה ולדאוג שלא תתפרק. 

 

להוריד מהכתפיים. היא תהיה בסדר. אני יודעת שהיא תהיה בסדר. היא הרי עוגן. מגדלור בים סוער. יש בה כל כך הרבה עוצמה באוצר שלי. ואני צריכה לראות את זה ולסמוך עליה. להוריד מהכתפיים...

נכתב על ידי mamakorage , 19/9/2011 01:28   בקטגוריות ילדים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)