לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

זה שלך. לא שלה.


זה מה שחברה אמרה לי אתמול. 

 

זו החוויה שלי שהיתה לי לא פשוטה. זו אני שחוויתי את הדברים בדרך הספציפית הזו. אז למה אני משליכה את החוויה שלי אליה ועליה.

 

אולי החוויה שלה תהיה שונה לגמרי. אחרת. ואז אמרה לי החברה היא תרגיש רע עם עצמה כי זה לא דומה למה שאני תיארתי. כי היא תרצה כמו. ולא יהיה לה כזה. והחוויה שלה היא שלה.

 

אז אני צריכה לשחרר. 

לשתוק

להקשיב

לתת לה לחוות את החוויה שלה מהמקום שלה. 

 

אני מקווה שלא ליכלכתי את שלה יותר מדי בשלי.

 

אתמול היא התקשרה בסקייפ. כמה דקות קצרות. כל כך התמלאתי בה. זה היה קצר. אתמול הם היו בקראקוב, היום הם באושוויץ. 

ואני יודעת עכשיו שהיא בסדר, שהיא עם העוצמות שלה והחוזק שלה תחווה את החוויה מהמקום שלה. והיא תהיה בסדר.

 

ומה נשאר שלי? הגעגוע. מחכה שהאוצר היקר שלי תחזור כבר הביתה.

נכתב על ידי mamakorage , 20/9/2011 12:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)