לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

תשירי לי


לא פשוט לה לאוצר שלי. 

 

סוף סוף הצלחנו לדבר היום. היא עוברת חוויות לא פשוטות. 

שתקתי בחיי ששתקתי. מממ מילה לא אמרתי. רק חיבקתי מרחוק. 

 

ואז כשאמרתי לה שצריך לנתק כי השיחה יקרה היא ביקשה

"רק תשירי לי אמא, תשירי לי ואז תנתקי."

 

כבר שנים לא שרתי לה. מאז שהיתה ילדה. כשהיו קטנים הייתי שרה להם שירי ערש או שירים רגועים.

 

- מה לשיר לך אוצר שלי?

- את השיר עם היקינטון

ואני שרה לה. ודומעת. ונחנקת ולא מזייפת. כי אני הרי שרה לה, כמו כשהיתה קטנה. לפני השינה. את כל השיר עם היקינטון.

 

- לילה טוב אוצר שלי

- לילה טוב אמא אני אוהבת אותך הרבה. ותגידי לאבא שאני אוהבת אותו וגם לזרח ולתותי.

- גם אני אוהבת אותך המון רק תחזרי ואני אחבק אותך בשביל שנה שלמה.

- לילה טוב.

 

 

פזמון ליקינטון 
אריק איינשטיין 
מילים: לאה גולדברג
לחן: רבקה גוילי



לילה לילה מסתכלת הלבנה 
בפרחים אשר הנצו בגינה, 
בפרחי היקינטון בגננו הקטון 
לילה לילה מסתכלת הלבנה. 

ואומרת הלבנה לעננים 
תנו טיפה ועוד טיפונת לגנים 
שיפרח היקינטון בגננו הקטון 
כך אומרת הלבנה לעננים. 

המטר אשר טפטף בחלוני 
שר סיפור עליז לפרח בגני 
וענה היקינטון בשמחה ובששון 
למטר אשר טפטף בחלוני. 

ומחר נצא כולנו אל הגן 
ונראה שם את הפרח הלבן, 
ולכבוד היקינטון, בני ישיר את הפזמון 
ושמחה גדולה מאוד תהיה בגן.

נכתב על ידי mamakorage , 23/9/2011 00:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)