לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

אמרתי לכם!


 

אז אני שוב עושה חמסה חמסה חמסה ושוב יורקת לכל הכיוונים.

אמרתי לכם שיהיה בסדר ושאני אסגור עסקאות? אז הנה זה מתחיל לקרות. ואני עכשיו על איזה שהוא גג ושמישהו רק יעז לנסות להוריד אותי משם

 

מחר יום האהבה ומה שעוד יותר חשוב מחר יומולדת לאוצ.

 

השמש זורחת הציפורים מצייצות וכאב הראש שפתחתי איתו את הבוקר פג ונגוז לו.

 

יום נפלא לכוווולם.

נכתב על ידי mamakorage , 13/2/2005 15:56   בקטגוריות אופטימי  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)