לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

מתגעגעת אליך


 

לפני שבוע התקשרה אלי חברה ואמרה לי שפורסמה מודעה קטנה בעיתון שבה מבקשת סטודנטית מנשים ששכלו אח או אחות בגיל צעיר עד גיל 12 ליצור איתה קשר כדי לעזור לה בכתיבת התזה. אותה חברה נתנה לי את מס' הטלפון של הסטודנטית וסיימה במילים 'דברי איתה, מה אכפת לך לעזור'

 

אז באמת מה אכפת לי לעזור? אולי באמת הגיע הזמן לפתוח גם את קופת השרצים הזו ולהתמודד איתה. אני מאמינה שדברים לא מגיעים סתם, שיש סיבה. התקשרתי. אתמול היא הגיע לראיון.

 

ישבנו במטבח, אישה זרה ואני. היא שואלת קצת אני מדברת הרבה. ולמרות שהייתי בטוחה שזה מאד רחוק ממני, ולמרות שעברו כל כך הרבה שנים, הגיעו דמעות. דמעות שהפתיעו אותי. ובלי שהתכוונתי אמרתי לה פתאום 'אני מתגעגעת אליו'.


אני מתגעגעת אליך אחי.

מתגעגעת אל מה שהיית לתקופה כל כך קצרה בחיים שלי, מתגעגעת כנראה יותר אל מה שלא הספקת להיות.

מתגעגעת לחיוך שלך, זה שהאיר את כל הבית ואני זוכרת אותו כל כך טוב. מתגעגעת לעיני השקד.

לו רק נשארת אני משערת שהכל היה אחרת היום. אבל אתה יודע אי אפשר לבנות חיים עם 'לו רק'

 

גיליתי שיש לי כל כך הרבה שאלות, עד היום אני בעצם לא ממש יודעת למה, או יותר נכון איך. רק יודעת שאבא ואמא לקחו אותך לבית חולים וחזרו בלעדיך ומאז שום דבר כבר לא היה אותו דבר. 'מחלה בדם' אמרה לי אמא ולא הצלחתי להבין איזו מחלה, מה בדיוק.

 

אתה חושב שיבוא היום ויהיה לי האומץ לנסות לדבר עם אבא? אני לא יודעת אם זה אומץ כמו שזה בעצם חשש להעלות בו את הכאב. אבא לא מתמודד טוב עם רגש, אתה יודע.

 

הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי תוהה איזה גבר היה צומח ממך ילד, איזה איש. מדמיינת איך אולי היית נראה, איך זה בכלל היה נראה לגדול איתך. לא נתתי לי את הצ'אנס להיות אחותך לזמן ארוך, הלכת מהר מדי.

 

ואפילו שכמעט ולא הכרתי אותך אני אוהבת אותך ומתגעגעת.

אחותך.

נכתב על ידי mamakorage , 15/2/2005 15:23   בקטגוריות משפחה  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)