לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

אני פוחדת מ...


 

אני פוחדת מהחושך ובעיקר מהפסקות חשמל.

אני פוחדת כשהאור כבה לפתע במדרגות, ולמרות שאני יודעת שזה הולך לקרות אני תמיד מופתעת מחדש.

אני פוחדת מהרעש של המים שיורדים בשירותים בשעת לילה מאוחרת. אני מורידה את המים ומהר בורחת החוצה, סוגרת אחרי את הרעש שמפר את השקט.

אני פוחדת מרופא שיניים, רואים את זה עלי.

אני פוחדת ממקומות צפופים. הם מלחיצים אותי.

אני פוחדת ממקומות גבוהים. הם עושים לי סחרחורת.

 

אני פוחדת לאבד שליטה

אני פוחדת שלא יאהבו אותי

אני פוחדת שיפגעו בי

אני פוחדת שלא יקשיבו

אני פוחדת לשקוע

אני פוחדת מהבדידות.

 

ולמרות כל הפחדים כולם, אני בכלל לא חושבת שאני פחדנית.

 


אני עוברת סדנה, לקראת התנדבות במרכז לסיוע לנפגעות אונס. כל יום ראשון קבוצת נשים נפגשת בסדנה. הצעירה ביותר בת 21, המבוגרת ביותר כבת 40. היום דיברנו על פחדים. על התמודדיות. ואני התחלתי לצחוק. יש לי כל כך הרבה. אבל אני חיה איתם בשלום. ובקצב שלי, בדרך שלי בסופו של דבר למרות הפחדים, הקשר בבטן יפתח.

נכתב על ידי mamakorage , 23/5/2005 01:14   בקטגוריות הגיגים  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)