לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

ברוכה הבאה לגיל העשרה


 

ל"ג בעומר. אוצ התארגנה עם בנות הכיתה שלה למדורה. עזבו את זה שהן התחילו להתארגן רק בשבוע האחרון, עזבו את זה שהאבא שהיה אמור לטפל בהן ולהכין להן על האש הבריז וברגע האחרון האיש והאגדה גויס להציל את המצב, לא על זה הסיפור.

 

הסיפור הוא על ילדות בנות 11 שהחליטו שהן גדולות ויכולות לבלות את כל הלילה לבד ליד המדורה.

 

אוצ קיבלה פס עד חצות. זה מה שהיא ביקשה בהתחלה, זה גם מה שהיא קיבלה.

בהתחלה הייתי לא רגועה אבל כשהאיש והאגדה לקח את העיניינים לידיים נרגעתי. בעשר וחצי אחרי המדורה של זרח הצטרפנו למדורה של אוצ.

 

טטי וזרח נרדמו ברכב.

 

אוצ ביקשה פס רחב יותר. יש ילדות שהביאו שק שינה ומכוונות להישאר עד השעות הקטנות של הלילה. גם היא רוצה. לא רוצה להיות אחרת.

אני מבינה את זה, אבל אין לי שום כוונה לתת לה להישאר ליד מדורה בלילה ללא השגחת מבוגר. אין לי שום כוונה גם לטרטר את האיש והאגדה עד השעות הקטנות של הלילה, גם ככה הוא נראה שפוך לגמרי אחרי שקבוצה של 15 ילדות התעללה בו כדבעי.

 

בחצות הלילה נשארו ליד המדורה 7 בנות. אוצ ביקשה להישאר עוד. הסברתי לה בהגיון למה אני לא מתכוונת להאריך לה את הפס.

 

ואז הוא הגיע...

היא אמרה את משפט גיל ההתבגרות הראשון שלה...

 

"טוב, הבנתי אותך! את לא צריכה להסביר לי כל כך הרבה פעמים! נמאס לי שאתם מחליטים בשבילי, ואומרים כל דבר עוד פעם ועוד פעם"

 

ואני נוראה שכמוני, הסתכלתי על האיש והאגדה וחיבקתי את האוצר שלי אלי. ברוכה הבאה לגיל ההתבגרות, אמרתי לה.

לבקשתה הארכתי לה את הפס בחצי שעה נוספת.

 

חמש דקות אחרי הגיעו עוד זוג הורים לקחת את הבת שלהם. ואוצ ניגשה אלי ואמרה, " טוב אז אם ממילא הולכים אז יאללה בואו נלך עכשיו"

 

אתם מבינים? היא היתה צריכה להחליט מתי. במסגרת הזמן שניתן לה היא החליטה ולא אנחנו החלטנו עבורה.

 

גיל הטפש עשרה Here we come

נכתב על ידי mamakorage , 27/5/2005 11:05   בקטגוריות ילדים  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)