לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

מה אני עושה?


פתאום שמתי לב שאני בתהליך התנתקות.

פתאום שמתי לב שאני מוצאת כל תירוץ אפשרי כדי לוותר על ביקור.

פתאום שמתי לב שכל שיחת טלפון שלהם מעצבנת אותי ושממש אין לי חשק וכוח לדבר איתם.

מה אני עושה?? השתגעתי לגמרי??

 

אני לא יכולה להתנתק מהם וזה ממש לא פייר כלפיהם, להם אין מושג מה עובר עלי.

ברור לי שכבר יש עלבון מהצד שלהם (אמא שלי כבר טרחה להסביר לי בפולנית מדוברת מה דעתה עלי)

ברור לי שהם לא אשמים במה שאני עוברת.

אני צריכה להפסיק עם זה תיכף ומיד.

 

היום, היום אחר הצהריים אקח את הילדים ונלך אליהם. רק שאלוהים יתן לי סבלנות ולא ארצה לברוח משם אחרי חמש דקות. זה מה שקרה בשבוע שעבר בכל אופן.


אני חושבת שצריך להעניש את מי שנתן למחבל משפרעם רובה ביד. על מה בדיוק הם חשבו כשהם אפשרו לעריק חולה נפש להסתובב עם רובה ביד???

 


ידעתם שמי שמת עולה לשמיים ומדבר עם אלוהים?

זה מה שטטי הסבירה לי.

שיחות ארוכות יש לי איתו, כנראה שאצטרך לחכות הרבה זמן עד שנוכל להתחיל לדבר.

נכתב על ידי mamakorage , 5/8/2005 13:16  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)