לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

היום יום הולדת


לי לי לי

 

עוד שנה חלפה. אם ני זוכרת נכון אז גם היום צריך להסתיים לי הפרו או שהוא כבר הסתיים. לפני שנה קיבלתי את הפרו מתנה ליום ההולדת. השנה אני צריכה להחליט אם להמשיך אותו או לא.

 

הרבה דברים קרו בשנה האחרונה. המון דברים קורים בחודשים האחרונים. בגלל זה אני כמעט לא כאן. אני מקווה שתוכלו לסלוח לי על זה, פשוט יוצא לי להיות כאן פחות. גם כשאני קוראת אתכם לא תמיד מגיבה. סלחו לי, אני מקווה שאוכל להגיע יותר. אם לא אתם תבינו.

 

טוב אז היום יש לי יום הולדת והיום התחיל נפלא. בעצם עוד אתמול התחיל נפלא. לאיש והאגדה היה ארוע מהעבודה ואנחנו קפצנו על העגלה וחגגנו בארוחה בפפגיו על חשבון העבודה שלו 

 

היום בבוקר טטי הגישה לי את המתנה שלה. היא הכינה לנו שלט לדלת חדר השינה. אוצ עזרה לה אבל היא צבעה והיא בחרה והשלט יפהפה.

אוצ קנתה לי שעון מטוטלת קטן וזרח הכין לי חמסה שתשמור עלי מכל עין רעה.

 

הם פשוט מדהימים אותי כל פעם מחדש כמה הם ילדים מיוחדים. אני פשוט אוהבת אותם.

 

אחותי האמצעית הפתיעה וזכרה. התקשרה לאמר מזל טוב.

האיש שלי הביא לי פרחים, ממיס אותי כל פעם מחדש וגורם לי לתגובות שהוא לא רגיל אליהן

 

יום הולדת. 38. לא כותבת עכשיו חשבונות נפש.

רק טוב.

שיהיה רק טוב.

נכתב על ידי mamakorage , 2/9/2005 16:54   בקטגוריות יוםולדת  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)