לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

הם מעצבנייים אותי


הכל קליל. הכל בקטעים. הכל חמוווד. צחוקים רצים ה'בוס' מריץ הצגות, בודקים את הבטן הדיגיטלית שלו כל בוקר.

 

אבל !!

אני מטפסת על הקירות משעמום. מולטי טסקינג שכמוני עם משימה אחת כל היום פשוט משתגעת.

 

אבל !!!

אם אני קובעת לכם פגישה אתם תלכו אליה כי זה לא פשוט לקבוע את הפגישות האלה, אתם לא מתנת אלוהים משמים וזה אתם שצריכים את הלקוח ולא הלקוח אתכם. אז אם אני קובעת פגישות גם אם זה באיזורים שאתם לא אוהבים לנסוע אליהם כמו עמק הירדן (מי לא אוהב לנסוע לשם בחיים לא אבין את זה) וגם אם זה רחוק (אתם אמרתם להתקשר לכל החברות הגדולות בארץ) אתם נוסעים ! ואם אתם לא נוסעים אז או שתקבעו את הפגישה מחדש מיד באותו רגע שנדחתה או שתתקשרו ותקבעו אותו מיד יום אחרי או שתגידו לי לעשות את זה באותו יום ולא תגידו לי אל תדאגי אנחנו נקבע כבר תאריך אחר.

פגישה שאתם לא הולכים אליה שורפת לקוח פוטנציאלי.

 

אבל !!!

זה נכון שאני אינטיליגנטית אבל תפסיקו להרגיש מאויימים ולנסות להקטין אותי. זה סתם ילדותי וזה לא עובד! לקרוא לי ביל גייטס כשיש לכם בעיה במחשב או אבשלום קור כשיש לכם בעיה בעברית או מה שזה לא יהיה לא עושה אתכם יותר חכמים או חזקים ממני זה רק עושה אתכם מטופשים בעיניי.

 

 

אווווווווף נמאס לי מאנשים קטנים.

 

 

נכתב על ידי mamakorage , 1/11/2005 00:04   בקטגוריות עבודה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)