לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

שלום שנה א'


אתמול היה היום הראשון ללימודים.

איך היה ? נחמד. אני חושבת. ההרכב של הכיתה מעניין. יש בכיתה 16 בנות יהודיות ו11 בנות ערביות. אף פעם לא למדתי בכיתה מעורבת וזה הולך להיות דיי מעניין לדעתי להיפתח וללמוד מתרבויות אחרות.

 

לבינתיים לא קיבלתי שום הקלות אניצריכה לדבר שוב עם רכזת הקורס ולראות מה נותנים לי. אנימאד מקווה שיתנו. קורס אחד או שניים בהחלט יעשו את ההבדל.

 

והחלק הכי טוב ? ביום שלישי הבא יש לי יום הולדת.

אתם בטח תוהים שהרי רק לפני חודשיים היה לי איך זה עוד פעם? אז המדריכה הפדגוגית עשתה איזה שהוא תרגיל עם ברכות לכבוד תחילת שנת הלימודים. כל אחת כתבה ברכה ולמטה את שמה ואת תאריך הלידה שלה ושמה בקופסה. אחר כך לקחה פתק אחר והקראנו את הברכות. ובסוף היא הציעה שכל אחת תכין עוגה ליום ההולדת של מי שקיבלה ממנה את הברכה.

 

רגע רגע, אני ישר עצרתי את הסוס. מה עם מי שיש לו יומולדת בקית? יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר ?
אז הוחלט שיולי אוגוסט נחגוג ביוני וספטמבר אוקטובר נחגוג עכשיו. אז יום חמישי הזה יש למישהי באמת יומולדת וחוגגים לה. ואחר כך מאחר ואני ראשונה בספטמבר אז ביום שלישי הבא אני אקבל עוגת יום הולדת.

 

איזה כיף !! למחוק חודשיים ככה אנימוכנה תמיד. אז רבותיי תפנימו יום שלישי יש לי יומולדת והחודשייםהאחרונים בכלל לא היו!

 

 

אה כן ואין שיעורים !

נכתב על ידי mamakorage , 2/11/2005 07:24   בקטגוריות לימודים  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)