לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

מתוך האשליה תעלה המילה


 

 

בדמים אני יושבת לכתוב את העבר כדי לנתק אותו מתוכי. הוא לא פשוט. כמו שכתבתי באחת התגובות כלפי חוץ לא תראו את מה שכתבתי כאן. אבל אני מולי, לא יכולה לשקר לעצמי. המאזן עומד לרעתי.

לא מוותרת לעצמי במיל, אבל אתמול אחרי שכתבתי את הדברים התלבטתי מאד אם להכניס את זה לכאן. ובסוף הכנסתי. כדי לשמוע את דעתם של אחרים וכן גם כדי לקבל את התמיכה והכח.

אחרי שכתבתי ומחקתי כל כך הרבה פתאום הגיע הפוסט הזה ונכתב מעצמו, ואחרי שכתבתי אותו ידעתי, זו ההתחלה. סוף סוף ההתחלה אמיתית בעיניי ולא מצוייצת. מכאן יעלה ויבוא שאר הסיפור, לכאן יתאחו הקרעים שכבר קרעתי פיסה פיסה.

 

מתוך האשליה תעלה המילה. תעלה ותבקע צלקות ישנות. מתוך האשליה תעלה המציאות, תספר על התמודדות.

מכל האנשים אותם פגשתי בחיי, פגשתי נער אחד יותר מדי. והנער ההוא הפגיש ילדה עם חוויות שאף אחת בגילה לא צריכה לחוות.

 

כמה תמימות היתה שם. חיפוש אחרי קבלה, אחרי אהבה, אחרי מעט חיבה הוביל לתהום. ומאותה תהום אני מטפסת עד היום.

 

אז רק מתוך הכאב האמיתי תעלה ותבוא המילה. סילחו לי אם לפעמים היא מכבידה.

נכתב על ידי mamakorage , 27/9/2004 15:58  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)