לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

שיחות ברומו של עולם


 

- חטאת!

- איך שלא יכולתי שלא?

- וזה התירוץ שלך?

- מה שלך?

- את יודעת מי אני?! אני לא צריך תירוצים!

- אז תסביר.

- מה את רוצה שאסביר?

- למה?

- רגע, רגע. אני עמדתי בהסכם.

- כן, תיארתי לעצמי שתיתלה בהסכם הזה. היה לך נוח.

- אז את מתחרטת על ההסכם?

- לא! את ההסכם אסור להפר!

- אז מה את רוצה?

- מס ערך מוסף.

- זה שלכם שם למטה, זה לא קורה בעסקים שלי.

- אז זהו? נטו? ואין יותר?

- ככה נהוג.

- הבנתי. ואם הייתי מרחיבה את ההסכם מראש? הרי אני קבעתי את התנאים.

- לא יודע.

- אני רוצה תשובה אחרת.

- אי אפשר לבקש הכל ולקבל הכל.

- אבל אני לא ביקשתי הכל, אני ביקשתי דבר אחד והוא תמיד הכי חשוב. לו הייתי מבקשת גם עבורי משהו?

- תראי, זה יותר מסובך...

- למה?

- כי יותר קל לי לטפל בבקשה כשמבקשים עבור אחרים, לכן היה לי קל לחתום על ההסכם איתך.

- חה, מי בדיוק יבקש עבורי? הרי דנת אותי.

- ולכן חטאת!

- כבר שילמתי במשרד. עכשיו תעזוב אותי ותן לעבור.

נכתב על ידי mamakorage , 20/10/2004 15:51  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)