לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

מה למדת היום בגן ילד מתוק שלי


 

 



למדתי שהחיים מגישים לנו את מה שאנחנו מוכנים אליו, ולא רגע לפני הזמן. וגם אם לפעמים קשה לנו לעכל הרי שאם היינו נתקלים במצבים אלו קודם הרי שבכלל לא היינו מצליחים לבלוע. אתמול בלעתי. היה לי קשה לעכל אבל בלעתי. בדיוק בזמן.


 


למדתי שאסור לי להיות שאננה. נכון אני חזקה יותר אבל עדיין הבטן רכה ופגיעה וצריך להיזהר עם מה שמכוונים אליה. אחרי שכתבתי והוצאתי ושוב כתבתי ושוב דיברתי, הרגשתי כהה, כאילו הדברים לא נוגעים בי יותר. אתמול חידד את הנגיעה. כן, יש בי כוח אבל צריך לבלוע בביסים קטנים לא לנסות לפתור הכל בבת אחת.


 


למדתי שאני מצליחה ללמוד. עכשיו טוב.

נכתב על ידי mamakorage , 25/10/2004 19:09  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)