לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יום הולדת יש רק פעם בשנה


ואני חוגגת כבר שבוע :)

 

לפני שבוע הזמנו חברים אלינו הביתה והיה ממש ממש כיף. אבל התאריך הרשמי הוא היום. אז היום זה השיא.

 

בבוקר התייצבו שלושת צאצאיי אצלי בחדר והתחילו לשיר היום יום הולדת - רגיל טריוויאלי. ואז קיבלתי מעטפה שלדעתי הדביקו בסופר גלו עד שהצלחתי לפתוח, הנשמה יצאה, בפנים מצאתי ברכה:



התרגשתי . ואז מצאתי שם עוד כרטיס. את הכרטיס הזה:

שישה כרטיסים בקאמרי. התחלתי לבכות. מהתרגשות . ואוצ המדהימה לא הבינה מה קרה ולמה אני בוכה. האיש והאגדה הסביר לה שהם קלעו בול ושאני מתרגשת. ואני פשוט חיבקתי אותם. חזק חזק חיבקתי. כי הם הכי מדהימים בעולם והם קלעו בדיוק אבל בדיוק. 

 

הפייס מלא ברכות. זה מחמם את הלב. 

נכתב על ידי mamakorage , 2/9/2011 18:03   בקטגוריות יום הולדת  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היתה לי יומולדת


אתמול מלאו לי 39 שנים. זהו זו השנה האחרונה בעשור השלושים ו... שנה הבאה אחליף קידומת. אומרים לי שבגיל 40 הכל מתייצב, אומרים לי ש40 זה כיף, שאישה מתחילה לפורח בגיל 40. ואני רוצה להאמין בכל לבי שאכן כך הוא אבל ה40 הזה בינתיים תקוע לי בגרון. מין צל מאיים שמרחף מעל ראשי. נו את בת 40, מה הספקת לעשות בחיים?

מה הספקתי?

 

זהו שאני לא מתכוונת לענות על השאלה הזו עכשיו. יש לי עוד שנה שלמה לנסות להספיק עוד. אולי כך אגדיל את הרקורד שלי לקראת שנה הבאה.

 


השנה שעברה היתה שנה מאד עמוסה מבחינתי. היו ימים שבהם הייתי בקושי בבית. עבודה, אחר כך לימודים או ההתנדבות שלי, ולפעמים אחרי הלימודים בערב ועד הורים. אני חייבת לסנן משהו.

אז נכון כרגע אני לא עובדת אבל אין לי שום כוונה שזה ישאר כך לאורך זמן. עד שאמצא עבודה בגן החלטתי שאחלק עיתונים. יש לי חברה שהציעה את זה היום וככל שחשבתי על זה הרעיון קסם לי יותר. אם לא דרכה אמצא דרך העיתון, תמיד מחפשים שם מחלקי עיתונים. העבודה בלילה, אני יכולה לחזור הביתה ולהכין את הילדים לבית הספר ואחר כך ללכת לישון או מה שזה לא יהיה. עבודה שמשאירה לי את עיתותיי בידיי. אין ספק שהעבודה קשה אבל היא הבטיחה לי גם פיגורה מכל טיפוסי המדרגות אז גם את הקשה אני מוכנה לקבל


עלינו לכיתה א' היום. טטי היתה מוכנה לשחרר הרבה לפני שאני הייתי מוכנה. 'ביי אמא' , מה ביי שום ביי אני נשארת כאן. אפילו ביקשתי מהמורה אם אפשר להישאר בכיתה אבל משום מה היא לא הסכימה. אני ממש לא מבינה למה

 

מאבקנו הצודק למען הכיתה של זרח הצליח. השעות שהיו חסרות במערכת הושגו ממשרד החינוך ומהעירייה. זה נפלא זה נהדר אבל נראה לי שזה יצר בעיה משום שגם ההורים בכיתה וגם יו"ר ועד ההורים הבהירו לי שאין סיכוי שאתחמק בשנה הקרובה מהועד. לבינתיים אמרתי להם שאחשוב על זה, אולי אצליח בכל זאת בסוף להתכופף.

 

אוצ' מתאקלמת בחטיבה, הנה היום כבר חזרה עם חיוך על השפתיים וחבורת חסמב"ה של חברות חדשות. היא בדיוק הודיעה לי עכשיו שמחר הן כולן מגיעות לבית הספר בחולצה כחולה. חסמב"ה חסמב"ה חסמב"ה

 


מסתבר שלמרות שאתמול היה יום לא ממש נחמד הפוסט הזה מלא חייכנים. זהו יומולדת חלף עבר לו, אפשר להתחיל את השנה.

 

 

נכתב על ידי mamakorage , 3/9/2006 12:03   בקטגוריות יום הולדת  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)