לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

4.11.05


 

עשר שנים. וכל שנה אני אזכר ברגעים הארורים ההם ודמעות יחנקו את גרוני.

עשר שנים וכל שנה אני לא אצליח להתאפק ואחשוב מה היה קורה אילו... ומה אם לא היה נרצח.

עשר שנים ובynet מספרים ששניים מכל שלושה תלמידים לא יודעים מתי נרצח רבין

עשר שנים ולא קם עדיין מנהיג בשיעור הקומה של האיש הזה.

 

ואני לא קוראת לו 'חבר' מבחינתי הוא היה מעין דמות אב פוליטית. מישהו שהפיח בי תקווה.

 

רבין אתה חסר.

 


רציתי לכתוב פוסט אחר כבר יומיים. על הלימודים, על הילדים. לא עכשיו זה יחכה למחר.
נכתב על ידי mamakorage , 4/11/2005 20:00   בקטגוריות לא נשכח ולא נסלח  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)