לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שלום, קוראים לי XXX ואני מעשנת כבר 24 שנים.


 

סיגריות הגעילו אותי. מאז שאני זוכרת את עצמי סיגריות הגעילו אותי.

אבא שלי עישן משהו כמו קופסה ביום. אבל אמא. 'קטר' כך קראו לה כולם. סיגריה מסיגריה. סיגריות רויאל. אני זוכרת את הקופסה, אדום לבן. דיי דומה לקופסה של מרלבורו. רק מה עשב נקי, מסריחות. לפניהן היו סיגריות בקופסה צהובה נדמה לי שקראו להן אווירון או משו כזה.

 

אמא שלי תמיד היתה עם סיגריה בפה.

מעירה אותנו בבוקר עם סיגריה בפה, מכינה אוכל עם סיגריה בפה, שוטפת כלים עם סיגריה בפה, אפילו מתקלחת עם סיגריה בפה. הסיגריה היתה נדבקת לה לשפה ומדי פעם היא היתה מאפרת. את האמת, גם כשאני מעשנת אני לא מצליחה אפילו אחרי כל כך הרבה שנים לשמור את הסיגריה בפה כל הזמן, העשן נכנס לי לאף ולעיניים וזה חונק אותי. מצד שני שלא תחשבו שאני מעשנת פחות. טוב אולי קצת פחות. שתי קופסאות ביום. אמא שלי הגיעה גם לשלוש.

 

אבא שלי הפסיק לעשן אבל אני זוכרת שחזר אל הסיגריות בזמן השבעה על אורי. אחר כך עישן עוד כמה שנים ולבסוף הפסיק. משונה אבל דווקא הוא שהפסיק לעשן לפני 30 שנה עדיין סובל מבעיות בריאות. לדעתי לא בגלל הסיגריות. לדעתי בגלל הכותנה, אבל אין ספק שהסיגריות לא עזרו. בדף המידע של מכון אברהמסון כתוב שאחרי 16 שנים ללא סיגריות הריאות מצליחות לחזור לעצמן ולהיות כאילו לא עישנת אף פעם. אז סביר להניח שאצל אבא שלי מה שעשה את הבעיות זו הכותנה, אבל מזל שהוא הפסיק לעשן. הסיגריות היו הורגות אותו.

 

אני תמיד אמרתי שבחיים בחיים בחיים אני לא אגע בסיגריה. זה מגעיל, זה מסריח ואני לא מבינה למה צריך את זה (אוף אני מתה לסיגריה, רגע הולכת לשתות מים) בגיל 15 בדקתי את הענין בפעם הראשונה. רק שאחטה אחת, סתם. ומאז השאחטה הראשונה אוקטובר 82 אני מעשנת. 24 שנים. סתם . פשוט סתם. כי זה קול להחזיק סיגריה ? מה קול בזה?

כמעט 32 שעות ללא סיגריה. פעם ראשונה מזה 24 שנים. בימי כיפור אני לא צמה. בהריונות, השתדלתי להוריד כמויות אבל עישנתי. איך שיצאתי מחדר לידה ויכולתי עישנתי. 32 שעות שלא עישנתי ואני פשוט לא מאמינה, לכולם זה נראה כאילו כלום. מה נראה אותך מחזיקה שבוע אחר כך נדבר. אבל עבורי כל מה שמעל שש שעות הוא נס רפואי, נס גדול יותר הוא העובדה שכולם נושמים סביבי ועוד לא רצחתי אף אחד (אתמול בערב הייתי ממש קרובה).

 

סבלנות. נשבעת שאם אני מצליחה להחזיק את כל שלבי הקריז המעצבנים, אם אני עוברת אותם אני אעשה הכל כדי לא לחזור לעשן.

 

שלום, קוראים לי XXX וכבר 32 שעות לא עישנתי סיגריה.

נכתב על ידי mamakorage , 12/9/2006 19:16   בקטגוריות גמילה ועינויים  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשע שעות.


 

תשע שעות מאז עישנתי את הסיגריה האחרונה שלי.

לא יעזור לכם כלום. אנרגיות שמנרגיות. תשתי הרבה מים. הוקוס פוקוס

 

אני מתה לסיגריהההההההההההההה

 

וכשהשוטרים יבואו תגידו אתם עדי שאיבדתי שפיות באופן זמני.

נכתב על ידי mamakorage , 11/9/2006 19:51   בקטגוריות גמילה ועינויים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)