לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My baloon is Black


אתם באמת עיוורי צבעים :]

כינוי:  ShardOfHope

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם את מקבלת תגובות נאצה? אם כן, באיזו תדירות?
לא.
הבלוג רק נפתח ואף אחד לא מגיב לי. ]:

מה דעתך על תגובות נאצה?
לפעמים זה דורש. אם הבלוג הוא בלוג רק כדי לעצבן אנשים אז ברור שיהיו כאלה תגובות.

האם את מגיבה בעצמך תגובות נאצה? מדוע?
פעם הגבתי,רק לבלוגים של הפאקצות XD

מה לדעתך צריך לעשות עם תגובות הנאצה? למחוק אותם, לענות להם או להתעלם מהם?
להתעלם...

האם אי פעם סגרת בלוג בגלל תגובות הנאצה שהיו בו?
לאP:

מה לדעתך ניתן לעשות בנידון?
אין לי מושג. אני חושבת שלראות למה אנשים בעצם כותבים את ההודעות האלה,כנראה יש לזה סיבה מוצדקת. הם לא היו רושמים הודעה כזאת סתם.
ולתקן את הטעות Oם

האם אי פעם פתחו בלוג נאצה נגדך או כתבו פוסט נגדך?
לא.

איפה לדעתך עובר גבול הטעם הטוב, בין תגובה שהיא ביקורת בונה לתגובת נאצה?
לא יודעת :\
אם זה מגיע לקללות אז זה עובר את הגבול בין ביקורת בונה.

האם לדעתך תגובת נאצה היא סוג של הוצאת דיבה (האסורה על פי החוק)?
לא.

נכתב על ידי ShardOfHope , 25/6/2006 11:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיד יש פעם 1,457 || החופש הגדול? P:


כמו תמיד,בלוג חדש. בלוג,אחרי בלוג,אחרי בלוג,אחרי בלוג,אחרי בלוג [זה ימשך עוד הרבה אז אני אקצר]...
הפסקתי לספור.
אני רוצה שהבלוג הזה יהיה אני. כי לאנוכי יש כבר בלוג אחר,ועצמי עסוק בדברים אחריםD:
תקראו לי פרנצ'י Frenchi,סתם כי בא לי ^^
אני בת 13.5 ועולה לח'.
רוצה ללמוד לצלם,אבל... אין לי מצלמה T^T
יום אחד,אני אקנה מצלמה ואוכל לצלם~! :]]

החופש הגדול.
למה קוראים לו החופש הגדול?
נכון,הוא גדול [?]. אבל זה לא שהוא דמות היסטורית,כמו אלכסנדר הגדול,כי הוא כנראה היה גדול.
טוב,לא משנה,ניסיתי לחרבש משהו P:

החופש שלי יהיה משעמם למדיי. הסדר היומיומי שלי הוא:
לקום.
מחשב.
לישון.
מחשב.
טלווזיה.
מחשב.
טלוויזיה.
מחשב.
לישון.
-
אין לי משהו יותר טוב לעשות בחופש,כל החברים שלי גרים בערים אחרות וקשה לי להפגש איתם.
יש לי תוכניות למפגשי פורומים,אולי גם אלך לאנימהוליק. [חבל שדחו את האנימהקון לחנוכה;~;]
אני מתה מול המחשב...
חשבתי אולי בלוג יכול לפחות להעביר לי את השעמום,בינתיים הוא מצליח ^.^


למישהו יש הצעות: מה אפשר לעשות בחופש?
כי לי אין מושג XD

עד לכאן הפוסט הזה,תיהנו :]
חופשה נעימה לכולם3>
פרנצ'י.

נכתב על ידי ShardOfHope , 24/6/2006 17:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





56

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShardOfHope אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShardOfHope ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)