לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נראה לכם שאני באמת רציתי להיות פה?


הכל יעבור עד החתונה !!

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 198475811  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008


היו לי שני חלומות .... אחד שאני כאילו במיטה אם איזו ידידה, ואנחנו מחכות לתל כאילו שיבוא לשכב איתנו, וההורים שלי נכנסים או משהו כזה.

החלום השני, שקשור לאיזה עץ בגינה , ושמישהו משתלט לי על הבית ואני עוברת לגור בפלורנטין, וגרה שם עם הרבה אנשים עניים

נכתב על ידי , 24/6/2008 13:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




האם אני מנוונת ? אני רוצה להכיר אנשים חדשים, לשעות דברים. אני מרגישה גרוע.

מעל הכל , התירוצים, התירוצים של הדכאן של הזה והזה .

נכתב על ידי , 14/6/2008 21:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcry baby אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cry baby ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)