לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קקי של גמל מעופף


לא ברור, לא קשור, פלצני, ויכול להכות ישר בראש. אבל למי שמוכן או מוכנה לאתגר מחכה חומר באמת נדיר, ומי שמספיק משוגע גם יזיל ריר. אין לי קשר לאתר תמונות הגמל הנ"ל, פרט לגרפיקה שגנבתי ממנו. הכותב אינו אחראי לתסביכים שעלולים לצוץ עקב הקריאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

ציוני דרך בגילוי המין


הספקתי להציץ בכמה פוסטים שכתבו אחרים.

 

הבנתי שאני לא לבד כשאני מרגיש שזה משהו מורכב, שקשה לקרוא לו בפשטות זכרונות יפים. הרבה פעמים גם הפעם הראשונה הגיעה לא בגלל שבחרנו בזה במודע. אני גם מרגיש שזה איזשהו מסע, אולי אפילו מסע שלא נשלם, כי תמיד יש עוד מה ללמוד כדי שהמין יהיה מרגש, מספק, כיפי, ויפה יותר. אני אציין שלושה אירועים משמעותיים עבורי שמתאימים לכותרת הפעם הראשונה.

 

הדבר הראשון שקרוב למין.

זה התחיל מסוג של פאדיחה, בימי החטיבה. חבר שהיה צעיר ממני בשנה בא לביקור, אולי לא מפתיע, אבל גם לא ידעתי שהוא מגיע. אותו זמן עשיתי משהו שנערים בדרך כלל עושים בסוד. אמנם השמיכה כיסתה את מערומי, אבל זה לא מנע מאותו חבר להבים מה עשיתי. החלק המעניין הוא שבזכות זה הוא הרגיש יותר נוח לשתף אותי בזה שהוא מרגיש צורך לאונן, אבל עוד לא ממש יודע איך. זה הגיע למצב שהראתי לו מה אני יודע, והוא נתן לי לראות כיצד הוא משתמש בידע. אז כן, הוא ראה אותי גומר, ואני ראיתי איך הוא עדיין לא ממש מגיע לסיפוק, אבל גם זה בא בהמשך.

 

הסקס המלא ראשון.

זה קרה יותר מעשור אחר כך. אחרי כמה חודשים שיצאתי עם מישהי, ולפחות חודשיים שעשינו סוג של סקס, כלומר חיכוך, עירום, אבל לא אבר בתוך אבר, שנינו הרגשנו מוכנים. הבעיה הייתה שאותה בחורה, למרות שאני מאמין לה שהיתה בתולה, סחבה עימה חיידק שגרם לה לקושי להשתחרר באותו אזור, ושהתפתח לזיהום ברגע שהוא הגיע אלי. כלמידיה שמו, והוא עובר בעיקר במין, אבל לא רק. ייתכן שאם היא היתה מבינה שהבעיה אצלה היינו עוד ביחד, אבל לא. וזה אגב סידר לי גם את האצבע הראשונה בתחת, אבל זה בא מרופא שהגעתי אליו עקב אותו זיהום, וכיף זה לא היה. 

 

והגבר הראשון.

עברו עוד כמה שנים עד שהבנתי שאולי גם בנים מעניינים אותי. אז יצא לי להגיע לדייטים גם עם גברים, ובסופו של דבר מישהו הגיע אלי במטרה לקיים יחסי מין. גם כאן היה חוסר מזל שקורבי משפחה בדיוק הגיעו לביקור לא מתוכנן, ושיבשו את הקטע. הוא היה אגב מאד חם וזורם, אבל כנראה ההתאמה שלו לקצב שלי לא היתה משהו. אז בסופו של דבר, רק עם השלישי, הרביעי, ורוב אלה שפגשתי בהמשך הדרך, אני יכול להגיד שנהנתי.

 

אז זה מסע, וכל פעם יש עוד מה לגלות, עוד שגעון קטן שאולי מדליק אותך, עוד משהו שבספרי ההדרכה למין אותרים שהוא אמור לעבוד, אבל הוא לא ממש עובד בשבילך, ועוד כמה סודות. אולי היה יותר קל ללמוד איך להנות ממין אם היינו פחות מתביישים בזה.

 

נכתב על ידי אלון הגמלון , 28/10/2012 15:20  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אלון הגמלון

בן: 49

ICQ: 12814945 




8,387

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלון הגמלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלון הגמלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)