לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קקי של גמל מעופף


לא ברור, לא קשור, פלצני, ויכול להכות ישר בראש. אבל למי שמוכן או מוכנה לאתגר מחכה חומר באמת נדיר, ומי שמספיק משוגע גם יזיל ריר. אין לי קשר לאתר תמונות הגמל הנ"ל, פרט לגרפיקה שגנבתי ממנו. הכותב אינו אחראי לתסביכים שעלולים לצוץ עקב הקריאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

לבחור את הרופא


לפני משהו כמו 30 שנה הייתי מאושפז לזמן די קצר אך משמעותי מספיק בבית חולים.


 


כשחזרתי הביתה חשתי הקלה. חלק ממני אמר משהו כמו אוקיי, אז בכית איזה 2-3 פעמים ביום, העיקר אתה חי ומרגיש יותר טוב, זה בסדר, לא משהו לפחד ממנו.

לחלק אחר שלי היה ברור שקרה משהו רע. בכל זאת, עם כל הכבוד לחדר המשחקים במחלקת הילדים, ולמידה של השעשוע שהיתה בלראות איך משכנעים את הילד בן ה-5 ששכב ליד לקבל את התרופות, בכל זאת, קיבלתי סיבות לבכות. זריקה או בדיקת דם יכולה להיות מספיק מטרידה וכואבת בגיל הזה, אבל היו עוד דברים, והרגישות במקרה הטוב היתה מזוייפת בעליל.


 


בכל אופן, כשנה אחר כך, אחרי לילה שהתחיל דומה, היה לי די ברור שלהישאר בבית החולים אני לא רוצה. וככה נפתחה לה שנה בה אני, כילד בגיל חד ספרתי, מחליט לשים גבול לאופן בו טיפולים רפואיים מגיעים אלי. כנראה התעקשתי כי הייתי צריך, ואכן מצבי הבריאותי השתפר דרמטית אחרי אותה שנה.


 


לאחרונה נתקלחי באתר אינטרנט שמדרג רופאים. נראה שרק חלק קטן מהרופאים הפועלים בארץ מדורגים בו, ועדיין, זה עוזר לך לבחור. בסופו של דבר, כולנו מעדיפים רופא שיודע מה שהוא עושה, וגם מטפל בצורה רגישה ומכבדת. בעיקר, אך ממש לא רק, אם הרופא מתייחס לאברים מוצנעים בתוך התחתונים, החזייה, ודברים מיניים או מביכים מעבר לרגיל.


 


זה הנה הוא




http://www.ramkol.co.il/%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%90%D7%99%D7%9D/?index=0&generalSearch=&advanced=&locationId=0&orderBy=0


 


לשימושכם, ותזכרו לשמור על האשכים שלמים, וגם על הציצים.

נכתב על ידי אלון הגמלון , 1/11/2012 01:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אלון הגמלון

בן: 49

ICQ: 12814945 




8,387

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלון הגמלון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלון הגמלון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)